Міськрайонна газета

ВІКТОР ЖДАМІРОВ: «НЕВІДКЛАДНЕ РЕАГУВАННЯ НА ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН – ЗАПОРУКА ДІЄВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНСТИТУЦІЙНИХ ПРАВ ТА ГАРАНТІЙ МЕШКАНЦІВ РАЙОНУ»

Звітуючи про підсумки роботи із зверненнями громадян упродовж січня-вересня 2019 року Ірина Скрипка, головний спеціаліст відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно-комп'ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян апарату, повідомила, що станом на 1 жовтня 2019 року всі звернення знято з контролю у зв’язку з повним вирішенням.

Упродовж трьох кварталів 2019 року до Шосткинської районної державної адміністрації надійшло 114 звернень громадян, що на 7 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (121). З них на особистому прийомі розглянуто 75 звернень. Отримано поштою – 39, у тому числі: 4 – надійшло від органів влади вищого рівня, 2 – від інших установ. За звітний період надійшло 12 колективних звернень, що на 4 менше ніж за відповідний період минулого року. В отриманих зверненнях порушено 114 питань, що на 7 менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року (121). З них з позитивним результатом – 86, 6 звернень передано за належністю до виконавчих комітетів Воронізької селищної, Ковтунівської, Миронівської, Гамаліївської сільських рад та до Служби автомобільних доріг у Сумській області. 1 звернення визнано таким, що не підлягає розгляду відповідно до частини 1 статті 8 Закону України «Про звернення громадян» (анонімне). На 21 звернення дано вичерпні роз’яснення.

Всього за три квартали 2019 року до Шосткинської районної державної адміністрації, враховуючи колективні, звернулась 1486 осіб. Упродовж відповідного періоду 2018 року – 1125 осіб.

За підсумками січня – вересня 2019 року найбільша кількість питань обліковується у категорії «Транспорт і зв'язок» - 24 питання. Наступною за кількістю питань є категорія «Соціальна політика. Соціальний захист населення» - 16. 14 питань зареєстровано у категорії «Аграрна політика і земельні відносини». 9 – у категорії «Комунальне господарство». По 8 питань обліковується у категоріях «Діяльність органів місцевого самоврядування» та «Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність». По 7 – у категоріях «Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації» та «Охорона здоров’я». По 4 питання зареєстровано в категоріях «Діяльність місцевих органів виконавчої влади» та «Інше». 3 – в категорії «Житлова політика». По 2 – в категоріях «Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво», «Праця і заробітна плата», «Культура та культурна спадщина, туризм». Решта питань розподілена по 1 питанню в різних категоріях.

У Шосткинській районній державній адміністрації проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються до Сумського обласного контактного центру (в тому числі і на «Урядову гарячу лінію»). Так, упродовж звітного періоду, зареєстровано 87 звернень громадян (упродовж січня-вересня 2018 року – 92). Найбільш актуальними залишаються питання соціального захисту – 56 питання. Більшість питань стосується нарахування соціальних допомог та призначення субсидії. 9 питань стосувалось транспорту і зв’язку.

Головою Шосткинської районної державної адміністрації проведено 39 особистих прийомів громадян при запланованих 36. У тому числі проведено 18 виїзних прийомів за місцем роботи та проживання громадян. Розглянуто 37 звернень, у яких порушено 37 питань. 33 питання вирішено з позитивним результатом, що становить 89,2% від загальної кількості.

Принагідно Віктор Ждаміров, відзначив високу ефективність роботи зі зверненнями громадян: - «Невідкладне реагування на проблеми з котрими звертаються до фахівців адміністрації та галузевих підрозділів мешканці району – запорука забезпечення конституційних прав та гарантій наших громадян».