Міськрайонна газета

ОБЛАСНИЙ ДИДАКТИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛОКВІУМ

 Глобальні зміни, що відбуваються в світі, висувають нові, вищі вимоги до всієї системи сучасної освіти. Особливої актуальності сьогодні набула проблема наступності між закладом дошкільної освіти та закладом загальної середньої освіти. Зараз педагогічна спільнота працює над удосконаленням змісту, форм, методів, технологій навчання і виховання, щоб перехід дітей із дитячого садка до школи був безболісним, адаптаційний період пройшов сприятливо та комфортно. 

У зв’язку з підготовкою до впровадження з 1 вересня 2018 року положення Концепції Нової української школи питання наступності обговорювалося 14 березня 2018 року в рамках обласного дидактико-педагогічного колоквіуму «Забезпечення процесу наступності закладу дошкільної освіти та початкової школи в умовах реформування освіти», який пройшов на базі Воронізької ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. П.О. Куліша та ЗДО «Чебурашка». Учасниками заходу стали 48 педагогічних працівників району, серед яких були працівники відділу освіти, директори, заступники директорів з навчально-виховної роботи, завідувачів ДНЗ, учителі початкових класів, вихователі та працівники психологічної служби району.
З вітальним словом виступила начальник відділу освіти Шосткинської районної державної адміністрації Петренко Світлана Євіналіївна. Усіх учасників заходу привітали вихованці ДНЗ «Вишенька» та учні Воронізької ЗОШ.
Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти на сучасному етапі розкрила в своїй презентації Міщенко Лариса Борисівна, методист з дошкільного виховання навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО. На векторах наступності дошкільної та початкової освіти в світлі Концепції «Нової української школи» акцентувала увагу методист з початкової освіти районного методичного кабінету відділу освіти Шосткинської районної державної адміністрації Сечина Світлана Миколаївна.
У ході роботи педагогічні працівники району поділилися власним досвідом роботи в реалізації принципу наступності. Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти розкрила в своєму виступі Даценко Марія Григорівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Воронізької ЗОШ І-ІІІ ст. ім. П. Куліша. Пріоритетні напрями наступності в роботі Собицького НВК між дошкільною освітою та початковою школою висвітлила Мечик Людмила Дмитрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Собицького НВК. Із системою роботи практичного психолога закладу дошкільної освіти по забезпеченню наступності дошкільної та початкової освіти ознайомила Шлик Наталія Володимирівна, практичний психолог Воронізького ЗДО «Чебурашка».
У практичній частині заходу педагоги району взяли участь у інтерактивній грі.
Підсумки роботи були проведені в формі «Висловлювання». Педагоги прийшли до висновку, що вирішення проблеми наступності можливе лише за умови тісної співпраці школи й закладу дошкільної освіти. Надати освітньому процесу цілісний, послідовний і перспективний характер можна буде лише за умови партнерства: вихователь – учитель – діти - батьки.