Міськрайонна газета

ПОЕТИЧНА КАВ'ЯРНЯ ПОЕТИЧНА КАВ'ЯРНЯ «ПЛЕКАЄМО ПАРОСТКИ ТАЛАНТІВ»«ПЛЕКАЄМО ПАРОСТКИ ТАЛАНТІВ»

Про творчість говорять і пишуть багато. І на це є свої причини. Розвиток суспільства в нових умовах ставить завдання – формувати творчог, компетентного, конкурентоздатного громадянанина. Виявити здібності, розвинути їх якомога повніше — таке завдання повинен ставити перед собою кожний учитель. Надзвичайно важливо навчити бачити прекрасне, тонко сприймати навколишній світ, правильно й образно висловлювати думки. Робота ця клопітка, об’ємна, тож розпочинати її слід якомога раніше й проводити систематично.

28 березня 2018 року на базі Воронізького НВК пройшла районна поетична кав’ярня для вчителів української мови та літератури. Педагоги обговорювали актуальність і перспективність сучасних підходів до організації навчання на уроках української мови та літератури щодо роботи з творчими та здібними учнями, передумови ефективності уроку в умовах сучасної сільської школи. Учитель Воронізького НВК Міллер Н.В. проаналізувала форми та методи роботи, які сприяють позитивній мотивації учнів Воронізького НВК до пізнавальної діяльності, потреби в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні. З досвіду роботи виступили вчителі української мови та літератури Коверсун Н.М., Миронівський НВК, та Ревенок Г.І., Собичівський НВК. Майстер-клас «Як перемогти в олімпіаді з української мови та літератури» провела вчитель Воронізької ЗОШ Смагіна І.М.

Родзинкою був захід «Плекаємо паростки талантів» у формі поетичної кав'ярні, яку підготували учні та педагоги закладу. Гостею на засіданні була місцева поетеса Кужельна О.В., яка читала свої вірші, залучала учнів до дискусії та написання своїх творів.

Підведення підсумків методичного заходу пройшло у формі «Шести капелюхів мислення», де вчителі ділилися інформацією, емоціями, враженнями, озвучували власні ідеї, пропозиції, альтернативи. Педагоги працювали над визначенням оптимальних умов розвитку творчих здібностей дитини засобами української мови та літератури, створенням атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня на уроці та в позаурочний час.

Учасники заходу прийшли до висновку, що успішно розвиває творчі здібності учнів той словесник, який сам є творчою індивідуальністю.