Міськрайонна газета

Звернення громадян

Оновлено 23.12.2019

 

Відділ забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно – комп’ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян апарату Шосткинської районної державної адміністрації
41100, м.Шостка, вул. Свободи,54 
Кабінет №23, 2-й поверх
E-mail:  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. ; Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

телефон: (05449) 7-24-56

   

 

"Гаряча лінія"

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції” з 28 жовтня 2015 року “письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається

Надіслати електронне звернення до керівництва Шосткинської районної державної адміністрації можна за електронними адресами:

Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

або звернутися до керівництва Шосткинської районної державної адміністрації відповідно до графіку прийому громадян з особистих питань.

телефон "Довіри" (05449) 7-24-56

Скрипка Ірина Володимирівна

 

 

 

 

 

 

ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН УПРОДОВЖ СІЧНЯ-ЖОВТНЯ 2019

Під час роботи зі зверненями громадян відповідальні спеціалісти контролюють аби громадяни отримували відповіді однозначні та повні, з дотриманням термінів розгляду. «Не може бути безпідставної передачі розгляду звернень іншим установам, формального розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян» - розповіла Нелла Таванець, начальник відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно-комп'ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян під час апаратної наради при голові Шосткинської районної державної адміністрації.

ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2019 РОКУ РОЗГЛЯДАЛИСЬ НА ЗАСІДАННІ КОЛЕГІЇ ШОСТКИНСЬКОЇ РДА

На засіданні колегії Шосткинської районної державної адміністрації розглянуто питання роботи зі зверненнями громадян у Шосткинській районній державній адміністрації за підсумками першого півріччя 2019 року.