Міськрайонна газета

ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН УПРОДОВЖ СІЧНЯ-ЖОВТНЯ 2019

Під час роботи зі зверненями громадян відповідальні спеціалісти контролюють аби громадяни отримували відповіді однозначні та повні, з дотриманням термінів розгляду. «Не може бути безпідставної передачі розгляду звернень іншим установам, формального розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян» - розповіла Нелла Таванець, начальник відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно-комп'ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян під час апаратної наради при голові Шосткинської районної державної адміністрації.   

Звітуючи начальник повідомила, що впродовж десяти місяців 2019 року до Шосткинської районної державної адміністрації надійшло 122 звернення громадян, що на 12 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (134). З них на особистому прийомі розглянуто 82 звернення. Отримано поштою – 40, у тому числі: 4 – надійшло від органів влади вищого рівня, 2 – від інших установ. За звітний період надійшло 12 колективних звернень, що на 6 менше ніж за відповідний період минулого року.  В отриманих зверненнях порушено 122 питання, що на 12 менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року (134). Станом на 1 листопада 2019 року всі звернення знято з контролю у зв’язку з повним вирішенням. 6 звернень передано за належністю до виконавчих комітетів Воронізької селищної, Ковтунівської, Миронівської, Гамаліївської сільських рад та до Служби автомобільних доріг у Сумській області. На 22 звернення дано вичерпні роз’яснення.

Всього упродовж січня-жовтня 2019 року до Шосткинської районної державної адміністрації, враховуючи колективні, звернулась 1494 особи. Упродовж відповідного періоду 2018 року – 1186 осіб.

За підсумками січня – жовтня 2019 року найбільша кількість питань обліковується у категорії «Транспорт і зв'язок» - 24 питання. Наступними по кількості питань є категорії «Соціальна політика. Соціальний захист населення» та «Аграрна політика і земельні відносини» - по 18 питань. По 9 – у категоріях «Комунальне господарство» та  «Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність». По 8 питань обліковується у категоріях «Діяльність органів місцевого самоврядування» та «Охорона здоров’я». 7 – у категорії «Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації». По 4 питання зареєстровано в категоріях «Діяльність місцевих органів виконавчої влади» та «Інше». 3 – в категорії «Житлова політика». По 2 – в категоріях «Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво», «Праця і заробітна плата», «Культура та культурна спадщина, туризм». Решта питань розподілена по 1 питанню в різних категоріях.

До Сумського обласного контактного центру (в тому числі і на «Урядову гарячу лінію») надійшло 95 звернень громадян (упродовж січня-жовтня 2018 року – 108). Найбільш актуальними залишаються питання соціального захисту – 58 питань. Більшість питань стосується нарахування соціальних допомог та призначення субсидії. 9 питань стосувалось транспорту і зв’язку, 7 – аграрної політики.

Головою Шосткинської районної державної адміністрації впродовж звітного періоду проведено 44 особистих прийоми громадян при запланованих 40. Заступниками голови та керівником апарату Шосткинської районної державної адміністрації упродовж звітного періоду заплановано та проведено 98 особистих прийомів громадян.