Міськрайонна газета

ВОНИ ПРАЦЮЮТЬ ПЛІЧ –О – ПЛІЧ З НАМИ І ТРУДОВИМИ ДОСЯГНЕННЯМИ СТВОРИЛИ СОБІ І ШОСТКИНСЬКОМУ РАЙОНУ СЛАВНЕ ІМЯ

8 серпня 2013 року ДП «Сумистандартметрологія» підведено підсумки регіонального етапу конкурсу «100 кращих товарів Сумщини», в якому МПП «Праід» та ТОВ «Контакт плюс» здобули почесне перше місце в номінації «Продовольчі товари».
 МПП «Праід» - директор Махарадзе Дурсун Сулейманович- це одне з підприємств, що займається переробкою риби в Шосткинському районі. На базі підприємства виробляється більш ніж 10 видів пресервів рибних та овочевих салатів в різноманітну тару, зручну для споживачів.

 МПП «Праід» - директор Махарадзе Дурсун Сулейманович- це одне з підприємств, що займається переробкою риби в Шосткинському районі. На базі підприємства виробляється більш ніж 10 видів пресервів рибних та овочевих салатів в різноманітну тару, зручну для споживачів. Продукція підприємства користується попитом на регіональному рівні та на території всієї  України. На протязі останніх трьох років МПП «Праід» щорічно приймає участь у регіональних виставках і конкурсах де здобуває почесні перші місця.

Натхнення, сміливість, оптимізм і важка праця Дурсуна Сулеймановича дозволила йому "осідлати" мрію і стати лідером виробництва рибних пресервів та овочевих салатів в Сумській області. Це не просто історія успіху, це своєрідні правила по  виробництву продуктів харчування та веденню торговельного бізнесу,  затверджені справжнім професіоналом своєї справи.

ТОВ «Контакт-Плюс» - фінансовий директор Непомнящий Олександр Володимирович – є підприємство-лідер, продукція якого користується заслуженою популярністю у Сумському регіоні та за його межами. Бренд «Шостка-Хліб» налічує більше 40 видів хлібобулочних та мучних кондитерських виробів і являється найбільш впізнаванним і улюбленим для споживачів різних регіонів.

Головною політикою підприємства є конкурентоспроможність за рахунок чудового смаку та оригінальності рецептур. Визнанням роботи ТОВ «Контакт-Плюс» є численні нагороди та медалі, отримані на виставках і конкурсах регіонального та загальнодержавного рівнях.

Тактовність, впевненість у своїх силах і можливостях, віддано і реально працюючи Олександр Володимирович більше уваги приділяє скороченню витрат на виробництво та реалізацію готової продукції, чим боротьби з конкурентами. Навіть  геній може прогадати, якщо співвідношення доходів і витрат виявиться не на його користь.

Зниження втрат, підвищення якості та розширення асортименту виробів і повага до працівників колективу стало пріоритетним напрямком в сфері виробництва хлібобулочних виробів.