Міськрайонна газета

ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ В ІНТЕРНЕТ- МАГАЗИНАХ

 

Продукція, придбана у інтернет-магазині, підлягає поверненню та обміну в наступних випадках:

Товар належної якості та знаходиться у тому вигляді, в якому був доставлений споживачу - товар не був у вжитку, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, непошкоджена заводська упаковка.

Зверніть увагу, що відповідно до закону України  «Про захист прав споживачів» № 316 - IV від 01.12.2005 року, а також постанови Кабінету Міністрів від 19.03.1994р. № 172, деякі вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають. До таких виробів, в тому числі відносяться постільна білизна та рушники.

Обміняти куплений товар або повернути гроші в таких випадках: 

1 . Заводський брак

На жаль, від браку ніхто не застрахований. Він може зустрічатися як в бюджетних, так і в дорогих виробах. Якщо ви виявили брак, відразу повідомте і не користуйтесь цим виробом. При наявності ідентичного, повінні обміняти бракований товар без зайвих питань або повернути гроші, якщо такого товару не виявиться на складі .

Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», оплатити доставку товару повинен покупець. Але у випадку браку дехто з керівників, витрати з доставки товару в один бік бере на себе.(По домовленості.)

2 . Помилка з нашого боку 

Всі ми живі люди, яким властиво помилятися. Тому якщо ви отримали товар відмінний від замовленого, відразу ж повідомте продавцяя. Звертаю увагу, не розкривати упаковку і не користуватися таким виробом.

В такому випадку, повинні обміняти Вам товар або повернемо гроші.

Просимо звернути увагу! Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» № 316 - IV від 01.12.2005 року, якщо ви хочете повернути або обміняти товар, який ви замовили і, при цьому, товар відповідає заявленій якості та комплектації, ви повинні оплатити всі витрати, пов'язані з пересилкою товару в обидві сторони.

Також зверніть свою увагу на те, що продукція, пошита під індивідуальні розміри замовника, поверненню не підлягає.