Міськрайонна газета

Шосткинське управління Державної казначейської служби України Сумської області

Юридична адреса: 41100 м Шостка, вул. Леніна, 15

факс (05449) 4-74-19

№ п/п

 

Посада

Прізвище, ім’я,

по-батькові

Службовий номер телефону

1

Начальник управління

Сорокових Карина Анатоліївна

4-74-19

2

Заступник начальника управління

Колотуша Іван Петрович

4-67-07

3

Головний спеціаліст - юрисконсульт

Дурманова Наталія Сергіївна

6-12-65

Відділ бюджетних надходжень, видатків та обслуговування
розпорядників коштів та інших клієнті

4

Начальник  відділу

Тутук Ніна Михайлівна

4-65-94

5

Заступник начальника відділу

Півторак Олена Анатоліївна

4-65-94

Відділ звітності та бухгалтерського обліку операцій з виконання бюджетів

6

Начальник відділу-головний бухгалтер

Леоненко Олена Іванівна

2-13-37

7

Заступник начальника відділу

Забозлаєва Лариса Валеріївна

2-13-37

Сектор інформаційних технологій та захисту інформації

8

Завідувач сектору

Хохлов Олександр Миколайович

6-12-65

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щодо можливості підключення до системи дистанційного розрахунково-касового обслуговування розпорядників коштів “Клієнт казначейства – Казначейство”

Шосткинське управління Державної казначейської служби України  Сумської області доводить до відома всіх клієнтів, що з 2015 року Державна казначейська служба України впроваджує систему дистанційного розрахунково-касового обслуговування розпорядників коштів “Клієнт казначейства – Казначейство”. 

На початковому етапі ( II квартал 2015 року ) передбачається можливість отримання  виписок в електронному вигляді та обслуговування рахунків  37групи.  З III кварталу 2015 року в роботу системи буде впроваджуватися можливість роботи з юридичними та фінансовими зобов'язаннями, передавання  всіх підтвердних документів в електронному вигляді.  В подальшому, планується весь цикл казначейського обслуговування вести дистанційно. 

Система “Клієнт казначейства – Казначейство” побудована з використанням WEB-технологій, віддалена робота в ній здійснюється в середовищі WEB-браузера. Доступ до системи здійснюється через загальносвітову комп'ютерну мережу Інтернет з використанням захищеного, криптованого, каналу зв'язку. Програмне забезпечення для організації захищеного криптованого каналу зв'язку, необхідні ключі до нього, інструкції по використанню системи, надаються, за необхідністю, розпоряднику коштів Державною казначейською службою безкоштовно.

Дистанційне казначейське обслуговування передбачає обов'язкове використання клієнтами та розпорядниками коштів електронного цифрового підпису. Накладання підписів на електронні документи передбачає наявність у клієнта комплекта із 3-4 індивідуальних електронних ключів, які за необхідності, можуть бути згенеровані казначейською службою розпоряднику коштів безкоштовно.

Носії ключової інформації мають задовольняти певним вимогам та мати позитивний висновок  державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації. Зокрема, такими носіями є єлектронні USB-ключі SecureToken-337 від компанії “Автор” http://www.author.kiev.ua/index.html. Придбання необхідної кількості носіїв ключової інформації має здійснюватися, за бажанням, розпорядником коштів самостійно, орієнтовна вартість якого складає близько 30 умовних одиниць.

Вся необхідна інформація по впровадженню системи “Клієнт казначейства – Казначейство”, нормативні документи, зразок анкети, проект типового договору та інше, знаходиться на офіційному веб-сайті Адкредитованого центру сертифікації ключів державної казначейської служби України http://acsk/formi_documentiv/ в розділі форми документів.

Запрошуємо наших клієнтів розглянути пропозицію щодо перехода  на систему дистанційного розрахунково-касового обслуговування розпорядників коштів “Клієнт казначейства – Казначейство”.