Міськрайонна газета

«ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН Є ОДНИМ ІЗ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ ДІЯЛЬНОСТІ В ШОСТКИНСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ»

Голова Шосткинської районної державної адміністрації Віктор Ждаміров провів апаратну нараду, в ході якої був заслуханий звіт завідувача сектору контролю та звернень громадян апарату Шосткинської районної державної адміністрації Ірини Скрипки про роботу зі зверненнями громадян впродовж 4 місяців 2016 року.

В заголовок винесена настанова голови щодо цієї роботи.

Упродовж січня - квітня 2016 року до Шосткинської районної державної адміністрації надійшло 48 звернень громадян. З них на особистому прийомі розглянуто 37 звернень, отримано поштою – 8, 3 звернення надійшло від Сумської обласної державної адміністрації, 1 з яких через органи влади вищого рівня. За звітний період, надійшло 4 колективних звернення. Всього в отриманих зверненнях порушено 52 питання. З позитивним результатом вирішено 39 питань, що складає  79,6% від загальної кількості (у 2015 –60,5%).

Найбільш проблемними для громадян району залишаються питання комунального господарства. За звітний період надійшло 12 питань даної категорії, що складає 23% від загальної кількості. Дещо збільшилась кількість питань, які відносяться до категорії транспорту і зв’язку. Упродовж звітного періоду надійшло 7 таких питань (13,4%).  Також залишаються актуальними питання, які стосуються аграрної політики і земельних відносин та соціального захисту. З названих категорій надійшло по 6 питань (11,5%). Найчастіше звертались мешканці Воронізької селищної та Богданівської сільської рад – по 6 звернень, по 4 звернення надійшло від мешканців Гамаліївської, Глазівської, Ковтунівської сільських рад та м. Шостка. Слід зазначити, що від мешканців Коротченківської, Собичівської, Чапліївської сільських рад звернень не надходило.

Всього упродовж звітного періоду до Шосткинської районної державної адміністрації, враховуючи колективні звернення, звернулось 143 особи.

Проводиться робота по реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються до Сумського обласного контактного центру (в тому числі і на «Урядову гарячу лінію»). Так, протягом зазначеного періоду зареєстровано 38 звернень громадян. Найчастіше дзвонили мешканці смт. Вороніж (17). Найбільш актуальними є питання соціального захисту (25 питань) та комунального господарства (4 питання).

З метою забезпечення можливості реалізації громадянами конституційного права на звернення керівництвом Шосткинської районної державної адміністрації проводяться особисті прийоми громадян.

Головою Шосткинської районної державної адміністрації впродовж січня - квітня 2016 року проведено 16 особистих прийомів, у тому числі 8 виїзних. Розглянуто 20 звернень, у яких порушено 24 питання. Позитивно вирішено 22 питання (91,7%).

Заступником голови та керівником апарату Шосткинської райдержадміністрації всього протягом звітного періоду проведено 24 особистих прийоми громадян, у тому числі заступником голови Шосткинської райдержадміністрації проведено 8 виїзних прийомів у села району. Всього розглянуто 17 звернень, у яких було порушено 17 питань. З них позитивно вирішено 15 (88,2%).