Міськрайонна газета

ПІДВЕДЕНО ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У ШОСТКИНСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ У 2017 РОЦІ

На апаратній нараді під керівництвом голови Шосткинської районної державної адміністрації Віктора Ждамірова про стан роботи зі зверненнями громадян в Шосткинській районній державній адміністрації впродовж 2017 року відзвітувала начальник відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно – комп’ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян апарату Шосткинської райдержадміністрації Нелла Таванець.

Упродовж 2017 року до Шосткинської районної державної адміністрації надійшло 124 звернення громадян, що на 18 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (142). З них на особистому прийомі розглянуто 87 звернень, отримано поштою – 33, у тому числі – 4 звернення надійшло від органів влади вищого рівня. За звітний період надійшло 13 колективних звернень, що на 2 звернення менше, в порівнянні з відповідним періодом минулого року. В отриманих зверненнях порушено – 124 питання, що на 31 менше в порівнянні з минулим роком (155). Станом на 1 січня 2018 року 121 звернення знято з контролю у зв’язку з вирішенням, з них 84 звернення вирішено з позитивним результатом (69,4%), 3 звернення перебувало на розгляді.

Всього упродовж звітного періоду до Шосткинської районної державної адміністрації, враховуючи колективні звернення, звернулось 380 осіб, що на 259 громадян менше, порівняно з 2016 роком (639).

За 2017 рік найбільша кількість питань надійшла в категорії "транспорт і зв'язок" – 30 питань, 19 з яких вирішено позитивно, на 9 дано вичерпні роз'яснення, 1 питання залишено без розгляду, 1 – перебуває на розгляді. Наступною по кількості питань стала категорія "соціальний захист" – 21 питання, 18 з яких вирішено позитивно, на 3 дано роз'яснення. За підсумками року 20 питань обліковується в категорії "аграрна політика і земельні відносини", з них 15 вирішено позитивно, на 5 дано роз'яснення. В категорії  "комунальне господарство" обліковується 18 питань, 13 з яких вирішено з позитивним результатом, на 4 дано роз'яснення та 1 питання перебувало на розгляді. В категоріях "охорона здоров'я" та "діяльність органів місцевого самоврядування" обліковується по 10 питань. Решта питань розподілена по 3, 2 та 1 питанню в різних категоріях.

В Шосткинській районній державній адміністрації проводиться робота по реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються до Сумського обласного контактного центру (в тому числі і на «Урядову гарячу лінію»). Так, протягом звітного періоду зареєстровано 106 звернень громадян (у 2016 – 136). Найчастіше телефонували мешканці смт. Вороніж (37) та м. Шостка (15). Найбільш актуальні питання -  питання соціального захисту (55 питань) та транспорту і зв’язку (24 питання).

Головою Шосткинської районної державної адміністрації впродовж звітного періоду проведено 51 особистий прийом громадян, у тому числі 24 виїзних у села району. Розглянуто 50 звернень, у яких порушено 50 питань. З позитивним результатом вирішено 38 питань (76,0%). Загалом до голови адміністрації звернулось 87 громадян.

Заступниками голови Шосткинської райдержадміністрації протягом звітного періоду проведено 86 особистих прийомів громадян, у тому числі І заступником голови проведено 10 виїзних прийомів у селах району, заступником голови проведено 24 виїзних прийоми. Всього розглянуто 37 звернення, у яких було порушено 37 питань. З позитивним результатом вирішено 32 питань (86,5%).