Міськрайонна газета

ПИТАННЯ АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА СОЦІАЛЬНИХ ВІДНОСИН СТАЛИ НАЙБІЛЬШ ЗНАЧУЩИМИ ЗА ПІДСУМКАМИ ДВОХ МІСЯЦІВ 2018 РОКУ

Про це на апаратні нараді під керівництвом голови Шосткинської районної державної адміністарції Віктора Ждамірова доповіла начальник відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно – компютерного забезпеченя, контролю та звернень громадян апарату Шосткинської районної державної адміністрації Нелла Таванець.

Упродовж двох місяців 2018 року до Шосткинської районної державної адміністрації надійшло 20 звернень громадян. З них на особистому прийомі розглянуто 12 звернень, отримано поштою – 8, у тому числі: 1 звернення надійшло від органів влади вищого рівня та 1 від інших установ та організацій. Також надійшло 1 дублетне звернення. За звітний період надійшло 5 колективних звернень. В отриманих зверненнях порушено 20 питань. Станом на 1 березня 2018 року 18 звернень знято з контролю у зв’язку з вирішенням, з них 16 звернень вирішено з позитивним результатом (88,9%), на 2 дано вичерпні роз’яснення, а 2 звернення перебувало на розгляді.

Всього упродовж звітного періоду до Шосткинської районної державної адміністрації, враховуючи колективні звернення, звернулось 385 громадян, що на 302 особи більше, порівняно з відповідним періодом 2017 року (83). Варто зазначити, що впродовж всього 2017 року до адміністрації звернулось 380 громадян.

За підсумками двох місяців 2018 року найбільша кількість питань обліковується в категоріях "аграрна політика і земельні відносини" та "соціальний захист" – по 4 питання. По 3 питання налічується в категоріях "транспорт і зв'язок" та "охорона здоров'я". 2 питання стосувалось категорії  "комунальне господарство". Решта питань розподілена по 1 питанню в різних категоріях.

В Шосткинській районній державній адміністрації проводиться робота по реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються до Сумського обласного контактного центру (в тому числі і на «Урядову гарячу лінію»). Так, протягом звітного періоду зареєстровано 22 звернення громадян (за 2 місяці 2017 - 19). Найчастіше телефонували мешканці смт. Вороніж (9) та м. Шостка (5). Найбільш актуальні питання -  питання соціального захисту та транспорту і зв’язку (по 6 питань).

З метою забезпечення можливості реалізації громадянами конституційного права на звернення керівництвом Шосткинської районної державної адміністрації проводяться особисті прийоми громадян.

Здійснення особистого прийому громадян регламентовано розпорядженням голови райдержадміністрації від 29.12.2017 №774-ОД «Про організацію особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації у 2018 році».

Головою Шосткинської районної державної адміністрації впродовж звітного періоду проведено 8 особистих прийомів громадян, у тому числі 4 виїзних у села району. Розглянуто 7 звернень, у яких порушено 7 питань. З позитивним результатом вирішено 5 питань (71,4%), 2 перебуває на розгляді. Загалом до голови адміністрації звернулось 78 громадян.

Заступниками голови Шосткинської райдержадміністрації протягом звітного періоду проведено 18 особистих прийомів громадян, у тому числі І заступником голови та заступником голови проведено по 4 виїзних прийоми. Всього розглянуто 5 звернень, у яких було порушено 5 питань. Всі питання вирішені позитивно.

Відповідно до вимог Указу Президента від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», впродовж двох місяців 2018 року проведено 2 засідання районної постійнодіючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданнях розглянуто 2 проблемних звернення громадян, заслухано  звіти керівників про роботу відділів адміністрації зі зверненнями громадян (протоколи в наявності).

На офіційному веб-сайті Шосткинської районної державної адміністрації на окремій сторінці «Звернення громадян» розміщено необхідну інформацію про організацію роботи зі зверненнями громадян.

Постійно вживаються заходи спрямовані на оновлення інформаційних стендів для відвідувачів, в яких висвітлюється перелік послуг, порядок їх надання, графіки, зразки заяв, анкети, тощо. Також  на першому поверсі розміщено скриньку скарг і пропозицій.

Ведеться щоденний консультативний прийом, діють телефонні «гарячі лінії».