Міськрайонна газета

КІЛЬКІСТЬ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ЗРОСТАЄ

Про це доповіла на апаратній нараді при голові Шосткинської районної державної адміністрації Вікторі Ждамірові начальник відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаціно-комп’ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян апарату Шосткинської районної державної адміністрації Нелла Таванець.

Упродовж 5 місяців 2018 року до Шосткинської районної державної адміністрації надійшло 63 звернення громадян, що на 15 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року (48). З них на особистому прийомі розглянуто 43 звернення (68,3%), отримано поштою – 20, у тому числі: 1 звернення надійшло від органів влади вищого рівня та 2 від інших установ та організацій. Також надійшло 1 дублетне звернення. За звітний період надійшло 8 колективних звернень, що на 4 звернення більше, в порівнянні з відповідним періодом минулого року. В отриманих зверненнях порушено 63 питання, що на 15 більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року (48). Станом на 1 червня 2018 року 61 звернення знято з контролю у зв’язку з повним виконанням, з них: 47 звернень вирішено з позитивним результатом (77,0%), на 12 дано вичерпні роз’яснення. 2 звернення перебувало на розгляді (з них 1 – довготривалий контроль). 2 звернення визнано такими, що не підлягають розгляду, відповідно до частини 3 статті 8 Закону України «Про звернення громадян».

Всього упродовж звітного періоду до Шосткинської районної державної адміністрації, враховуючи колективні звернення, звернулось 608 осіб, що на 503 більше, порівняно з відповідним періодом 2017 року (105). Варто зазначити, що впродовж всього 2017 року до адміністрації звернулось 380 громадян.

За підсумками січня – травня 2018 року найбільш проблемною залишається категорія «комунальне господарство», в ній налічується 13 питань. 9 питань зареєстровано в категорії «транспорт і зв'язок», 8 – в категорії «соціальний захист», 6 – в категорії «охорона здоров'я». Не менш проблемними залишаються категорії «аграрна політика і земельні відносини» та «освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність». В них налічується по 5 питань. В категоріях «житлова політика», «екологія та природні ресурси», «культура та культурна спадщина, туризм» та «діяльність місцевих органів виконавчої влади» обліковується по 3 питання. Решта питань розподілена по 2 та 1 питанню в різних категоріях.

В Шосткинській районній державній адміністрації проводиться робота по реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються до Сумського обласного контактного центру (в тому числі і на «Урядову гарячу лінію»). Так, протягом звітного періоду зареєстровано 55 звернень громадян (за 5 місяці 2017 - 39). Найчастіше телефонували мешканці смт. Вороніж (21) та м. Шостка (7). Найбільш актуальними залишаються питання соціального захисту – 19 питань та транспорту і зв’язку – 12 питань.

Головою Шосткинської районної державної адміністрації впродовж звітного періоду проведено 20 особистих прийомів громадян, у тому числі 10 виїзних у села району. Розглянуто 21 звернення, у яких порушено 21 питання. З позитивним результатом вирішено 17 питань (81,0%), 1 питання перебуває на розгляді. Загалом до голови адміністрації, враховуючи колективні звернення, звернулось 272 особи.

Заступниками голови та керівником апарату Шосткинської райдержадміністрації протягом звітного періоду проведено 48 особистих прийомів громадян, у тому числі І заступником голови та заступником голови проведено по 10 виїзних прийомів. Всього розглянуто 22 звернення, у яких було порушено 22 питання. З позитивним результатом вирішено 20 питань, 1 перебуває на розгляді.

Відповідно до вимог Указу Президента від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», впродовж січня - травня 2018 року проведено 5 засідання районної постійнодіючої комісії з питань розгляду звернень громадян, в тому числі – 1 виїзне. На засіданнях розглянуто 5 проблемних звернень громадян, заслухано звіти керівників про роботу відділів адміністрації зі зверненнями громадян (протоколи в наявності).

На офіційному веб-сайті Шосткинської районної державної адміністрації на окремій сторінці «Звернення громадян» розміщено необхідну інформацію про організацію роботи зі зверненнями громадян.

Постійно вживаються заходи спрямовані на оновлення інформаційних стендів для відвідувачів, в яких висвітлюється перелік послуг, порядок їх надання, графіки, зразки заяв, анкети, тощо. Також  на першому поверсі розміщено скриньку скарг і пропозицій.

Ведеться щоденний консультативний прийом, діють телефонні «гарячі лінії».