Міськрайонна газета

СВОЄЧАСНЕ ПОПОВНЕННЯ АРХІВНОГО ФОНДУ – ЗАПОРУКА ДОТРИМАННЯ ПРАВ ГРОМАДЯН В МАЙБУТНЬОМУ

В архівному відділі Шосткинської районної державної адміністрації зберігається всього 68 фондів. Про це в ході чергової апаратної наради адміністрації повідомила начальник відділу Лідія Юдицька. Під час звіту про роботу підпорядкованій їй установі проінформовано: на зберіганні перебувають фонди місцевого самоврядування – 18; фонди установ, підприємств, організацій району – 32 (а саме 20 фондів - колишніх колгоспів; 2 – фонди підприємств району (райспоживспілка, Шосткинський лісгоспзаг (Держлісгосп); 6 фондів – Шосткинської районної державної адміністрації та її управлінь та відділів); 4 фонди виборчих компаній. Документи зберігаються у приміщенні на дерев’яних та металевих стелажах, потужність стелажного обладнання використана на 100%. Фізичний стан документів – задовільний, документи упорядковані, закартоновані.

До архівного відділу звернулись 707 фізичних та юридичних осіб, у тому числі 480 осіб написали письмові заяви на отримання архівної довідки з соціально-правового характеру; 74 особам надані консультації щодо місцеперебування запитуваних документів; отримання дублікатів свідоцтв про народження, одруження, смерть; створення генеологічного дерева родини тощо; 89 осіб користувались документами у читальному залі; 64 юридичні та фізичні особи звернулися із запитами з соціально-правових питань через «Укрпошту». Начальником архівного відділу особисто прийняті 643 особи. Видані 772 архівні довідки, витяги з питань соціально-правового характеру.

Для покращення роботи зі зверненнями громадян ведеться електронна база архівних довідок, витягів. Першочергово виконувалися запити соціально вразливих верств населення: осіб з інвалідністю, учасників АТО, громадян, які оформлюють пенсії по втраті годувальника та інших осіб. Термін виготовлення архівних довідок та витягів не порушувався і становив від 3 днів до 3-х тижнів.

Підсумовуючи доповідь, голова Шосткинської районної державної адміністрації відзначив, що в районі збереження документів, що утворилися у процесі діяльності підприємств, установ і організацій та мають історичну та культурну цінність відбувається на належному рівні. Поряд з цим Віктор Ждаміров дав доручення налагодити співпрацю з органами місцевого самоврядування, які не забезпечили своєчасне подання документів до архівних інформаційних ресурсів району: - «Ми маємо розуміти, що відсутність документів в архівах, в майбутньому, може призвести до негативних наслідків. Приклади таких ситуацій сьогодні є. Як то поновлення інформації стосовно функціонування в районі тих чи інших підприємств. Люди не можуть отримати довідку про розмір отримуваної тоді заробітної плати, і відповідно вирішити власні проблемні аспекти наразі. А все через безвідповідальне ставлення до цієї процедури колишніх очільників господарств».