Міськрайонна газета

ВІКТОР ЖДАМІРОВ: «ФІНАНСОВІ ТЕНДЕНЦІЇ МИНУЛОГО РОКУ В РАЙОНІ, МАЮТЬ БУТИ ЗАБЕЗПЕЧЕНИМИ І ЦЬОГОРІЧ»

Під час чергової апаратної наради Віктор Ждаміров, голова Шосткинської районної державної адміністрації розповів про те, що за результатами виконання місцевих бюджетів області за 2018 рік, котрі були озвучені під час засідання колегії Сумської обласної державної адміністрації, фінансова діяльність Шосткинського району визнана ефективною: - «Завдячуючи планомірній роботі та компетентності, в тому числі фінансистів й економістів, наш район серед тих, хто в минулому році забезпечив безумовне дотримання вимог частини четвертої статті 77 Бюджетного кодексу України в частині врахування в повному обсязі потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ, не допускаючи простроченої заборгованості з таких виплат».

Порушень, що привели до недоотримання фінансових ресурсів та зайвих витрат коштів місцевого бюджету чи неефективних управлінських дій, що призвели чи можуть призвести до недоотримання можливих доходів та непродуктивних витрат коштів в районі - не має.

Згідно порядку денного Людмила Царенко, начальник відділу-адміністратор, відділу з питань організації надання адміністративних послуг апарату Шосткинської РДА розповіла про переваги інтегрованого надання адміністративних послуг. Як зауважила фахівець, це можливість одночасного замовлення різних послуг, які можуть випливати з одного факту або життєвої ситуації.

Найбільше, до установи у 2018 році надходило звернень, що стосуються: реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі; за видачею витягів з Державного земельного кадастру;  за довідками про наявність земель (за даними форми 6-ЗЕМ) та за витягами про нормативну грошову оцінку земельних ділянок – 1506 суб’єктів звернення;  за послугами, що стосуються реєстрації та зняття місця проживання; вклеювання фотографії до паспорта громадянина України звернулося 782 суб’єкти звернень.

Протягом  2018 року складено 259 адміністративних протоколів: згідно зі статтею 197 КУПАП України – 258, за статтею 198 КУПАП України – 1. Запроваджено можливість замовлення послуги «Замовлення витягу з Державного земельного кадастру»  онлайн.

Очільниця центру резюмувала – в установі створенні доступні і зручні умови для швидкого розв'язання будь-яких проблем громадян, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, забезпечено прозорість та відкритість розгляду звернень, використання сучасних форм надання послуг.

По завершенні наради Геннадій Пономарьов, начальник відділу правового забезпечення, мобілізаційної роботи та надзвичайних ситуацій проінформував присутніх стосовно законодавчих нововведень, що стосуються: права на отримання соціальних стипендій учасникам АТО (ООС) та їх дітям; надання грошової компенсації на оздоровлення громадянам зі статусом постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС; реєстрації релігійних організацій.