Міськрайонна газета

КІЛЬКІСТЬ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ЗМЕНШИЛАСЬ

Про це під час звіту про підсумки роботи із зверненнями громадян повідомила Нелла Таванець, начальник відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно-комп'ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян.

Упродовж 2019 року до Шосткинської районної державної адміністрації надійшло 141 звернення громадян, що на 18 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (159). З них на особистому прийомі розглянуто 97 звернень. Отримано поштою – 44, у тому числі: 5 – надійшло від органів влади вищого рівня, 3 – від інших установ. За звітний період надійшло 12 колективних звернень, що на 7 менше ніж за відповідний період минулого року. В отриманих зверненнях порушено 141 питання, що на 18 менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року (159). Станом на 1 січня 2020 року 140 звернень знято з контролю у зв’язку з повним вирішенням. З них з позитивним результатом – 108. Варто зазначити, що відсоток позитивно вирішених питань збільшився на 5,1% порівняно з відповідним періодом минулого року. 7 звернень передано за належністю до виконавчих комітетів Воронізької селищної, Ковтунівської, Миронівської, Гамаліївської сільських рад, до Служби автомобільних доріг у Сумській області та до Шосткинської міської ради.

Всього упродовж 2019 року до Шосткинської районної державної адміністрації, враховуючи колективні, звернулась 1513 осіб. Упродовж 2018 року – 1212 осіб.

За підсумками 2019 року найбільша кількість питань обліковується у категорії «Соціальна політика. Соціальний захист населення» - 26 питань. Наступною по кількості питань є категорія «Транспорт і зв'язок» - 25 питань. У категорії «Аграрна політика і земельні відносини» обліковується 21 питання. 11 – у категорії «Комунальне господарство». 10 – у категорії «Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність». 9 – у категорії «Охорона здоров’я». По 8 питань зареєстровано у категоріях «Діяльність органів місцевого самоврядування» та «Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації». 5 питань зареєстровано в категорії «Діяльність місцевих органів виконавчої влади». 4 – в категорії «Інше». 3 – в категорії «Житлова політика». По 2 – в категоріях «Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво», «Праця і заробітна плата», «Культура та культурна спадщина, туризм». По 1 питанню зареєстровано у категоріях «Екологія та природні ресурси», «Молодь. Фізична культура і спорт», «Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації», Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України», «Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій».

До Сумського обласного контактного центру (в тому числі і на «Урядову гарячу лінію») найчастіше звертаються з питаннями соціального захисту – 71 питання. Більшість питань стосується нарахування соціальних допомог та призначення субсидії. 10 питань стосувалось аграрної політики, 10 – транспорту і зв’язку.