Міськрайонна газета

КІЛЬКІСТЬ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН В СІЧНІ ЦЬОГО РОКУ СКОРОТИЛАСЬ

Під час чергової апаратної при голові Шосткинської районної державної адміністрації, щодо результатів активності звернень громадян з початку 2020 року доповіла Нелла Таванець, начальник відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно-комп'ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян апарату Шосткинської районної державної адміністрації. Упродовж січня надійшло 7 звернень громадян, що на 8 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (15). З них на особистому прийомі розглянуто 6 звернень. Отримано поштою – 1, яке надійшло від органів влади вищого рівня. За звітний період колективних звернень не надходило, хоча упродовж січня 2019 року надійшло 3 колективних звернення. В отриманих зверненнях порушено 7 питань, що на 8 менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року (15). Станом на 1 лютого 2020 року всі звернень знято з контролю у зв’язку з повним вирішенням, 5 звернень вирішено з позитивним результатом.

Всього за січень 2020 року до Шосткинської районної державної адміністрації, звернулось 7 осіб. Упродовж січня 2019 року – 32 особи. За підсумками січня 2020 року 2 питання обліковується у категорії «Діяльність верховної ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України». Це питання призначення на посади та звільнення в органах державної влади. По 1 питанню обліковується у категоріях «Транспорт і зв'язок», «Соціальна політика. Соціальний захист населення», «Житлова політика», «Екологія та природні ресурси», «Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації».

У Шосткинській районній державній адміністрації проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються до Сумського обласного контактного центру (в тому числі і на «Урядову гарячу лінію»). Так, упродовж звітного періоду, зареєстровано 4 звернення громадян (упродовж січня 2019 року - 9). Три з чотирьох питань стосувались соціального захисту, а саме: призначення субсидії. 1 питання порушене у сфері комунального господарства, було передано за належністю до Воронізької селищної ради.

Головою Шосткинської районної державної адміністрації впродовж звітного періоду проведено 5 особистих прийомів громадян при запланованих 4. У тому числі - 2 виїзних прийоми за місцем роботи та проживання громадян. Розглянуто 2 звернення, у яких порушено 2 питання. Одне питання вирішено з позитивним результатом, на інше – дано вичерпне роз’яснення. Ведеться щоденний консультативний прийом, діють телефонні «гарячі лінії».