Міськрайонна газета

ПРО СТАН КРИМІНОГЕННОЇ СИТУАЦІЇ НА ТЕРИТОРІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ШОСТКИНСЬКОГО ВП ГУНП В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ ТА ОСНОВНІ РЕЗУЛЬТАТИ СЛУЖБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА 2020 РІК

Доповів у ході чергової відеоселекторної апаратної наради 13 липня 2020 року при тимчасово виконуючому обов’язки голови Шосткинської районної державної адміністрації Ігорю ВОЛИНЦЮ, заступник начальника Шосткинського ВП ГУНП в Сумській області майор поліції - Сергій КОВЕРСУН.

Шосткинським відділом поліції, вживаються заходи з протидії злочинам та правопорушенням, забезпечення належного рівня правопорядку, публічної безпеки та гарантованих Конституцією України прав громадян.

Протягом 2020 року в Шосткинському відділі поліції було зареєстровано 1015 повідомлень які надійшли з населених пунктів Шосткинського р-ну (2019 рік – 1114).

З вказаної кількості заяв і повідомлень, які надійшли з Шосткинського району, до Єдиного реєстру досудового розслідування внесено 143 матеріали про кримінальним правопорушенням (155 в 2019 р.) Закрито за відсутності складу кримінального правопорушення 63 повідомлення, по 45 кримінальним правопорушенням тривають слідчі дії, 35 кримінальних правопорушення розслідувані і особам повідомлено про підозру, та справи направлені до суду.

В розрізі подій злочинності маємо наступний вигляд:

Навмисні вбивства – в поточному році зареєстровано не були (у 2019 р – 0);

Тяжкі тілесні ушкодження - зареєстровано 3 кримінальні правопорушення які розкриті і особам повідомлено про підозру (2019 р.- 2).

Тілесні ушкодження середньої та невеликої тяжкості - зареєстровано 11 кримінальних правопорушення (у 2019 р - 4).

Крадіжки – зареєстровано 33 кримінальних правопорушень, з яких 19 розкрито та особам повідомлено про підозру, по 14 кримінальним правопорушенням тривають слідчі дії. В минулому році було скоєно 49 кримінальних правопорушень.

Пограбування - зареєстровано 1 кримінальне правопорушення, яке розкрито особі повідомлено про підозру (2019 р - 2).

Розбійні напади – зареєстровано 1 кримінальне правопорушення яке розкрито і особі повідомлено про підозру (2019 р – 1).

Шахрайство – зареєстровано 4 кримінальних правопорушень, розкрито 1 кримінальне правопорушення особі повідомлено про підозру та по 3-м провадженням тривають слідчі дії (2019 р - 4).

Незаконне поводження зі зброєю – виявлено 2 кримінальних правопорушення, особі повідомлено про підозру (2019 р - 1).

Порушення правил безпеки дорожнього руху (ДТП) – зареєстровано 2 кримінальних правопорушень в яких травмовано 2 особи (2019 р - 0).

Незаконне заволодіння автомототранспортом – зареєстровано кримінальних правопорушення не було. (2019 р - 0).

Злочини у сфері незаконного обігу наркотичних засобів - зареєстровано 4 кримінальних правопорушень, та було вилучено 145 кущів маку, та 376 кущів конопель. (2019 р - 4).

Проведеним аналізом оперативної обстановки в Шосткинському районі встановлено, що найбільш криміногенна обстановка склалась в смт. Вороніж, де протягом року скоєно 29 кримінальних правопорушень, с. Клишки 8, с. Чапліївка 5, с. Собич 4, с. Миронівка 4 кримінальних правопорушень.

В Шосткинському відділі поліції на профілактичних обліках перебуває 99 осіб з яких адміннаглядних -9, формально підпадаючих під адміністративний нагляд -39, 46 – особи які вчинили домашнє насильство, та 5-ро неповнолітніх за вчинення кримінальних правопорушень.

Співробітниками превенції та групами реагування патрульної поліції Шосткинського ВП в 2020 році було розкрито 26 кримінальних правопорушення складено 458 адміністративних протоколів, та накладено штрафів на суму 147509 грн., стягнуто 70235 грн..

Накладено штрафів за ст. 176 КУпАП на суму 4 тис. 999 грн, стягнуто 3 тис. 91 грн., по лінії БДР – 136 тис. 85 грн., стягнуто 65 тис. 801 грн..

 

 

Стаття КУпАП

 

1

СТ.44 Ч.1 Нез. вироб, придб,збер,перев. н/засобів. без мети збуту

1

2

СТ.44-3 Порушення правил щодо карантину людей

1

3

СТ.51 Ч.1 Дрібне викр.ч/майна майна шляхом крад, шахр, привл.чи розтр.

5

4

СТ.121-1 СТ.121 Ч.1 Керування водієм транспортним засобом, що має несправності

3

5

СТ.121-3 Кер. водієм т\з, що підлягає обов.тех.контролю,але своєчасно його не пройшов

1

6

СТ.121-5 Поруш. правил корист. рем. безпеки або шоломами

18

7

СТ.121-6 Кер. водiєм т\з, не зареєстрованим або неперереєстрованим

3

8

СТ.122 Ч.1 Перевищення водіями т\з встановлених обмежень шв.руху та порушення інших

3

9

СТ.124 Порушення пдр, що спричинило пошкодження транспортних засобів

15

10

СТ.125 інші порушення правил дорожнього руху

1

11

СТ.126 Ч.1 Керув. т.з. особою, яка не має відп.документів, не має права керувати таким т/з чи позбавлена

18

12

СТ.126 Ч.2 Керув. т.з. особою, яка не має права керувати таким т/з

56

13

СТ.126 Ч.4 Керув. т.з. особою, позбавленою права керування

1

14

СТ.127 Ч. 1 НАРУШ.ПРАВ.ДОР.ДВИЖЕНИЯ ПЕШЕХОДАМИ

5

15

СТ.130 Керування т\з особами у стані сп`яніння

25

16

СТ.152 Порушення державних стандартів у сфері благоустрою нас. пунктів

2

17

СТ.154 Ч.1 Тримання собак і котів у місцях, де це заборонено відп.прав

2

18

СТ.156 Ч.2 Торгівля пивом, алк.напоями в заб. місцях, продаж н/літнім

1

19

СТ.173 Дрібне хуліганство

4

20

СТ.173-2 Вчинення насильства в сім'ї

39

21

СТ.175-1 Куріння тютюнових виробів у заборонених місцях

44

22

СТ.176 Вигот., зберіг. самогону та апаратів для його вироблення

47

23

СТ.177 Придб.самогону та інших міцних сп.напоїв дом.вироблення

36

24

СТ.178 Розпивання пива, алк.напоїв у гром.місцях

93

25

СТ.179 Ч.1 Розпивання пива, алк.напоїв на виробництві

1

26

СТ.180 Доведення неповнолітнього до стану сп'яніння

3

27

СТ.183 Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб

14

28

СТ.184 Невик.батьками обов'язків щодо виховання дітей

6

29

СТ.187 Порушення правил адміністративного нагляду

2

30

СТ.190 Ч.1 Поруш.гром. порядку придб.,збер. та ін.в/п, хол чи пн.зброї

1

31

СТ.191 Ч.1 Пор.правил збер, нос.або перевез.в/п мисл.чи хол.зброї

1

32

СТ.192 Поруш.гром.встан.стр.р-ції в/п мис. чи холодної зброї

6

 

Всього: складено 458, накладено стяг. 147509 грн, стягнуто 70235 грн.

458

З метою стабілізації оперативної обстановки на території обслуговування, та недопущення росту злочинності працівниками відділу проводяться комплексні оперативно – профілактичні відпрацювання під умовними назвами «Розшук», «Зброя - вибухівка», «Нагляд», «Мак», «Побут», «16 днів проти гендерного насильства» місячник добровільної здачі зброї та інші.

Дільничні офіцери поліції націлені на виявлення кримінальних правопорушень, пов’язаних із незаконним обігом зброї, боєприпасів, наркотичних засобів. Постійно проводиться профілактична роботи щодо попередження рецидивної злочинності, вживаються заходи по здійсненню індивідуально – попереджувальної роботи з раніше судимими особами.

Особовий склад сектору превентивної діяльності зосереджений на виявленні дорослих осіб, які втягують дітей у злочинну діяльність, перш за все вживання наркотичних засобів та пияцтво. При встановленні фактів продажу неповнолітнім спиртних напоїв і тютюнових виробів правопорушників притягують до адміністративної відповідальності.

Крім того, на сьогоднішній день одним з найважливішим питанням є налагодження відносин між поліцією та населенням. Відповідно статті 11 Закону України «Про національну поліцію» діяльність поліції здійснюється в тісній співпраці та взаємодії з населенням.

Робота з населенням є запорукою своєчасної профілактики правопорушень, підвищення обізнаності дільничних офіцерів поліції про стан на дільниці, підвищення довіри населення до працівників цієї служби.

На сьогоднішній день 5 дільничних офіцерів поліції обслуговують Шосткинський район, які в повній мірі не в змозі охопити той обсяг роботи, що стоїть перед ними без допомоги населення.

Також одним із проблемних та невирішених питань залишається матеріально-технічне забезпечення дільничних офіцерів поліції автотранспортом, паливо-мастильними матеріалами, службовими приміщеннями, та оргтехнікою.

Сьогодні на правоохоронні органи покладено обов’язок з забезпечення належного рівня правопорядку на території Шосткинського району, профілактики та попередженні злочинів, протидії розповсюдженню наркоманії, незаконного обігу зброї, забезпеченню публічного безпеки.

Виконувати ці завдання без підтримки та допомоги органів місцевого самоврядування та громадськості дуже складно.