Міськрайонна газета

ВЕБ-ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ: ШВИДКО, ЗРУЧНО, КОРИСНО

З метою покращення якості та оперативності обслуговування громадян, з 1 жовтня 2012 року діє веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Однією з основних переваг користування послугами Веб-порталу є можливість отримувати послуги не звертаючись до органів Пенсійного фонду, а з особистого комп'ютера, вдома.

Важливою функцією Веб-порталу є можливість громадянина контролювати дані щодо заробітної плати, яку офіційно нараховує роботодавець та чи зараховується страховий стаж в повному обсязі. Адже пенсія прийде непомітно, але тоді вже буде запізно звертатись до архівних документів та вирішувати проблеми із колишнім роботодавцем. А завдяки веб — порталу зручно щомісячно переглядати свої дані, щоб оцінити ситуацію і у разі необхідності вжити відповідних заходів. Тобто є можливість виправити ситуацію скажімо у 30, а не у 60 років, коли вдень із вогнем не знайдеш тих підприємств-одноденок, на яких колись працювали.

Спектр  надання  електронних послуг:

  • усі нормативні документи та законодавчі акти, відповідно до яких здійснює свою діяльність Пенсійний фонд;
  • контактна інформація про адреси розташування та телефони, про відповідальних працівників управлінь Пенсійного фонду;
  • можливість не виходячи з дому заповнити на порталі та роздрукувати необхідні бланки документів;
  • направити заяву/скаргу до Пенсійного фонду;     
  • завчасно замовити підготовку документів і отримати повідомлення про місце і час їх отримання. 

За два роки роботи на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України зареєструвалося більше ніж 1,3 тисячі мешканців нашого міста та району.

Всіх, кого зацікавила дана інформація, чекаємо в каб. 9 на першому поверсі управління Пенсійного фонду України в м. Шостці та Шосткинському районі за адресою вул. Депутатська,1 або за телефонами 70337, 72751, 70383.