Міськрайонна газета

ЗАПРОШУЄМО СКОРИСТАТИСЬ ПОСЛУГАМИ ВЕБ-ПОРТАЛУ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

Органи Пенсійного фонду роблять усе для того, щоб зробити зручними, зрозумілими й функціональними сервіси, адресовані не лише пенсіонерам або роботодавцям, а й усім іншим громадянам. Останнім часом значно розширився формат співробітництва Пенсійного фонду України із громадянами та страхувальниками завдяки веб-порталу електронних послуг.

Цей електронний ресурс виконує дві найважливіші функції. Перша – надання загальної інформації у сфері соціальних та пенсійних послуг. На веб-порталі розміщено зразки заяв, бланків, інших необхідних документів для призначення (перерахунку) пенсії, що дає можливість роздрукувати або заповнити їх в електронному вигляді. Друга – зареєструвавшись на порталі, кожна людина має можливість, не виходячи з дому, застосовуючи можливості мережі Інтернет:

  • відслідкувати стан своєї облікової персональної картки, правильність і повноту інформації, котру подає через органи Міндоходів і зборів в ПФУ її роботодавець, і вчасно вжити заходи щодо виправлення виявлених помилок (допущених роботодавцями у поданій звітності), щоб не втратити жодного дня свого страхового стажу під час нарахування (перерахунку) пенсії;
  • пенсіонери можуть ознайомитися з розміром пенсії.

Працювати з веб-порталом електронних послуг легко. Основних розділів на порталі Пенсійного фонду України чотири: довідкова інформація, нормативні документи, розділ для громадян (пенсіонерів, застрахованих осіб) і розділ для страхувальників (підприємств, організацій, установ і підприємців, які використовують працю найманих робітників).

Довідковий розділ містить відомості про територіальні підрозділи Пенсійного фонду України і їхні поштові реквізити. Організований він для того, щоб відвідувачам веб-порталу було простіше зорієнтуватися, до якого з підрозділів фонду потрібно звернутися за консультацією або в якому реєструватися для отримання розширеного доступу до порталу.

У нормативному розділі згруповані та розміщені документи, що регулюють нарахування і виплату пенсій, сплату єдиного соціального внеску та відносини Пенсійного фонду зі страхувальниками.

Головних особливостей нормативного розділу веб-порталу - дві. По-перше, тут розміщені тематичні добірки, що робить пошук необхідних документів зручнішим і простішим. Тут же реалізовано перехід за гіперпосиланнями до бази законодавства веб-порталу Верховної Ради. По-друге, у нормативному розділі розміщені різні бланки заяв і форми звітності: про призначення, перерахунок і виплату пенсій; про суми нарахованої заробітної плати; про взяття на облік як платника єдиного соціального внеску.

У розділі для громадян передбачено отримання декількох видів послуг.

Застраховані громадяни (усі, хто легально працює, і самозайняті особи) можуть одержати виписки із системи персоніфікованого обліку. Отже, можна постійно контролювати відомості, які впливають на врахування страхового стажу і, відповідно, розмір майбутньої пенсії.

Пенсіонери можуть замовити виписку з своєї пенсійної справи. У ній зазначається назва закону, за яким пенсія призначена. Крім того, вид і сума пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової допомоги, індексації та інших доплат.

Також із веб-порталу можна направити до Пенсійного фонду електронне звернення. Тут же фіксується на якому етапі проходження перебувають подані документи.

У розділі для страхувальників  передбачено одержання двох персоналізованих послуг: попереднє замовлення виписки про стан розрахунків із Пенсійним фондом і подання скарги до фонду в електронній формі. 

Щоб стати користувачем електронних сервісів веб-порталу потрібно особисто прийти до Шосткинського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області за адресою: м. Шостка, вул. Депутатська 1, 1 поверх, каб. 9, та 3 поверх, каб. 33, тел. 72751 й оформити заяву. Треба мати при собі паспорт та ідентифікаційний код.

Станом на 01 червня 2016 року на веб-порталі управлінням зареєстровано 8957 громадян, в тому числі 1565 пенсіонерів.         

Після реєстрації заяви співробітником Фонду має бути видано реєстраційний номер, який застосовують при особистій реєстрації на сайті веб -порталу.

Під час реєстрації громадянин сам придумує логін і пароль для входу в систему, що є захистом від несанкціонованого доступу іншими користувачами.

Для того щоб самостійно розібратися в особливостях функціонування веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України можна звернутися на його сторінку в мережі Інтернет http://portal.pfu.gov.ua