Міськрайонна газета

ВЕБ-ПОРТАЛ ДОПОМАГАЄ ЗАХИЩАТИ СОЦІАЛЬНІ ПРАВА ГРОМАДЯН

Інтернет швидкими темпами поширюється в нашому житті, охоплюючи все більше сфер життя людини. Не стоїть осторонь сучасних технологій і Пенсійний фонд України. Ще з 1 жовтня 2012 року розпочав свою роботу Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України за адресою: http://portal.pfu.gov.ua.         

Протягом цього часу постійно змінювалися та удосконалювалися його функціональність та зручність у користуванні. Станом на 01.06.2017 року його послугами користуються більш ніж 13 тис. громадян міста та району.

Електронний ресурс дає унікальну можливість усім зацікавленим особам постійно, не виходячи з дому, контролювати свої особисті дані, які впливають на розмір майбутньої пенсії або переглядати інформацію з власної пенсійної справи. Все це на веб-порталі логічно пов'язано і структуровано, що дозволяє пересічному громадянину без спеціальних знань та навичок легко розібратися у цій системі. Крім того, всі його послуги надаються безкоштовно.

Для реєстрації на веб-порталі необхідно лише один раз звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України із заявою та документами (паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера), отримати реєстраційний код. Завершити реєстрацію можна потім в будь-який зручний момент, зайшовши на веб-портал в мережі Інтернет (http://portal.pfu.gov.ua), обравши пункт меню “Зареєструватися” в закладці “Реєстрація на порталі”.

Основною перевагою веб-порталу є можливість постійного контролю за правильністю подання роботодавцями відомостей про вас, а також регулярністю сплати ними внесків. Тобто завжди можна тримати на контролі де, коли і яку заробітну плату вам офіційно нараховує роботодавець, чи сплачує при цьому усі необхідні податки для зарахування вашого страхового стажу в повному обсязі та чи правильно зазначає ваші персональні дані (прізвище, ім’я, по-батькові, ідентифікаційний номер). Це стосується і самозайнятих осіб та фізичних осіб-підприємців, які можуть контролювати стан зарахування сплачених ними внесків відповідно до поданої звітності.

Слід зауважити, що значну зацікавленість електронний сервіс викликає у людей похилого віку. І це неважко пояснити, бо коли виникає потреба вирішити якесь важливе питання, зовсім не обов'язково їхати до територіального управління Фонду. Все можна робити вдома, а зекономлений час і гроші використати на інші справи.

Пенсія прийде непомітно, але тоді вже буде запізно звертатись до архівних документів та вирішувати проблеми із колишнім роботодавцем. А завдяки веб - порталу зручно щомісячно переглядати свої дані, щоб оцінити ситуацію і у разі необхідності вжити відповідних заходів.

Таким чином, як показує досвід, портал - це дуже зручно, особливо коли не всі страхувальники оформлюють працівників легально та мають місце випадки виплати заробітної плати “в конвертах”. Власне з'явилась можливість  заздалегідь контролювати своїх роботодавців і дбати про свої соціальні гарантії та майбутню пенсію.

Шановні громадянини, закликаємо вас скористатися перевагами, які надає веб-портал електронних послуг вже зараз та заздалегідь потурбуватися про свою майбутню пенсію!

Детальніше про правила користування веб-порталом електронних послуг та порядок реєстрації на ньому можна дізнатись безпосередньо на веб-порталі або в Шосткинському об'єднаному управлінні Пенсійного фонду України Сумської області за адресою: м. Шостка, вул.. Депутатська, буд. 1, 1 поверх,  каб. 6, 9, 10.