Міськрайонна газета

ЛЕГАЛІЗАЦІЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ТА ВЕБ-ПОРТАЛ, ЯК ЗАСІБ КОНТРОЛЮ ЗА СОЦІАЛЬНИМИ ВНЕСКАМИ

Ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, виявлення фактів, що негативно впливають на гарантії пенсійного та соціального забезпечення застрахованих осіб - одне із завдань Пенсійного фонду України.

БРИФІНГ ЩОДО ВИКОНАННЯ ВИМОГ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА З ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ МІНІМАЛЬНОЇ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ

31 січня 2017 року в Шосткинському об'єднаному управлінні Пенсійного фонду України Сумської області для представників місцевих засобів масової інформації відбувся брифінг начальника відділу платежів до пенсійної системи Тетяни Сотник щодо підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати з 1 січня 2017 року.

ПРО РЕОРГАНІЗАЦІЮ ШОСТКИНСЬКОГО ОБ'ЄДНАНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2016 року № 988 «Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України», постанови правління Пенсійного фонду України від 22 грудня 2016 року № 29-1 «Про примірні структури територіальних органів Пенсійного фонду України» з 30 січня 2017 року розпочато процедуру реорганізації шляхом приєднання до Шосткинського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області Середино-Будського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ЗМІНУ ТЕЛЕФОННИХ НОМЕРІВ!

З 01 лютого 2017 року буде змінено наступні абонентські номери Шосткинського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області:

  • начальник управління: 4-70-46 на 7-02-09;
  • відділ контрольно-перевірочної роботи: 4-73-61 на 7-02-11;
  • відділ персоналу та організаційно-інформаційної роботи: 4-64-53 на 7-02-23; 4-60-81 на 7-02-29;

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ІНФОРМУЄ

Шосткинським об”єднаним управлінням Пенсійного фонду України в Сумській області завершено фінансування виплати пенсій за січень місяць 2017 року. Загальна сума коштів, спрямованих на їх забезпечення, становила 51522,61 тис. гривень.