Міськрайонна газета

ВЗАЄМОДІЯ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ЩОДО ЛЕГАЛІЗАЦІЇ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ТА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ

За ініціативою Шосткинської районної державної адміністраціїна виконання плану заходів щодо проведення у грудні 2013 року місячника легалізації «тіньової» зайнятості 24 грудня 2013 року у Шосткинській районній державній адміністрації проведено засідання „круглого столу” на тему: «Взаємодія органів виконавчої влади щодо легалізації заробітної плати та зайнятості населення». Засідання відбулося під головуванням першого заступника голови Шосткинської райдержадміністрації С.В.Пустобород, за участю: директора Шосткинського міськрайонного центру зайнятості Л.П.Кошик, начальника відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж управління Пенсійного фонду України у м.Шостка та Шосткинському районі О.В.Горленко, завідувача сектору адміністрування податку на доходи фізичних осіб управління  доходів  і зборів з фізичних осіб ШОДПІ ГУ Міндоходів України у Сумській області О.А.Чубарової, головного державного інспектора праці територіальної державної інспекції з питань праці у Сумській області М.І.Шестерикової, директора Шосткинської міжрайонної виконавчої дирекції Сумського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Т.Г.Григорчук, директора відділення виконавчої дирекції  Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Шостка Сумської області О.І.Агеєва, керівників та фахівців структурних підрозділів Шосткинської районної державної адміністрації.

Відкрила засідання «круглого столу» перший заступник голови райдержадміністрації С.В.Пустобород, яка доповіла про спільну діяльність органів виконавчої влади в вирішенні питань легалізації «тіньової» заробітної плати.

Начальник відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж управління Пенсійного фонду України у м.Шостка та Шосткинському районі О.В.Горленко звернула увагу присутніх вказавши, що легалізація заробітної плати це забезпечення нашого майбутнього.

Завідувач сектору адміністрування податку на доходи фізичних осіб управління  доходів  і зборів з фізичних осіб ШОДПІ ГУ Міндоходів України у Сумській області О.А.Чубарова відмітила, що отримання податкової соціальної пільги можливо тільки для оформлених працівників.

Директор Шосткинського міськрайонного центру   зайнятості  Л.П.Кошик повідомила присутнім про реєстрацію трудових договорів між працівником і роботодавцем, які є основою трудових правовідносин.

Головний державний інспектор праці територіальної державної інспекції з питань праці у Сумській області М.І.Шестерикова розповіла про відповідальність за порушення трудового законодавства.

Директор Шосткинської міжрайонної виконавчої дирекції Сумського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Т.Г.Григорчук донесла до присутніх, що офіційне працевлаштування – гарантія отримання соціальних послуг за рахунок коштів фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

Директор відділення виконавчої дирекції  Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Шостка Сумської області О.І.Агеєв звернув увагу, що легальне працевлаштування це отримання допомоги у разі нещасного випадку на виробництві.

Начальник управління соціального захисту населення Шосткинської районної державної адміністрації Могила В.М. повідомив, що нелегальна заробітна плата послаблює соціальний захист працівників, зменшує надходження до бюджетів та державних соціальних фондів.

В ході проведення «круглого столу» були визначенні проблемні питання та шляхи їх вирішення щодо легалізації заробітної плати та зайнятості населення в Шосткинському районі у 2014 році.