Міськрайонна газета

ВІКТОР ЖДАМІРОВ: «БУДУ ОСОБИСТО КОНТРОЛЮВАТИ ХІД ПІДГОТОВКИ ДО НАСТУПНОГО ОПАЛЮВАЛЬНОГО СЕЗОНУ»

27 травня 2015 року на засіданні колегії Шосткинської районної державної адміністрації підведені підсумки роботи підприємств, організацій, об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району в опалювальний період 2014-2015 років. У доповіді, з якою виступила завідувач сектору ЖКГ та будівництва райдержадміністрації Валентина Радюк, підкреслено, що успішному проходженню опалювального сезону 2014-2015 років передувала значна, копітка підготовча робота. Були виконані ремонти закладів освіти, медицини та культури.

ДЕРЖАВА ДОПОМАГАЄ ГРОМАДЯНАМ ВПРОВАДИТИ ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ЗАХОДИ

З жовтня 2014 року Державним агентством з енергоефективності та енергозбереження України було запроваджено програму державної підтримки населення при переході на альтернативне опалення. Цей механізм передбачає кредитування громадян на придбання твердопаливних та електричних котлів. До участі у програмі було залучено АТ «Ощадбанк», Укргазбанк та Укрексімбанк. Держава стимулює споживачів комунальних послуг заощаджувати та раціонально використовувати ресурси за допомогою надання їм фінансової підтримки для здійснення заходів з підвищення енергоефективності їх житлових будинків, енергозбереження та заміни газових котлів на такі, що працюють на альтернативному паливі.

ДО ВІДОМА ЖИТЕЛІВ ШОСТКИНСЬКОГО РАЙОНУ

Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 03.03.2015 № 583 затверджено роздрібні ціни на природний газ, що використовується для потреб населення. Ціни діють з 1 квітня 2015 року.

ДО УВАГИ КЕРІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВ, ОРГАНІЗАЦІЙ ТА МЕШКАНЦІВ РАЙОНУ

Відповідно до наказу Служби автомобільних доріг у Сумській області від 10.03.2015 № 10 з 16 березня до 30 квітня 2013 року впроваджено обмеження руху транспортних засобів з осьовим навантаженням понад 7 т на частині автомобільних доріг державного значення та на всій мережі доріг місцевого значення (обласні, районні).