Міськрайонна газета

ШАНОВНІ ВИБОРЦІ!

З метою підготовки достовірних списків виборців для голосування на позачерговихвиборах народнихдепутатів України, які відбудуться26 жовтня 2014 року, просимо вас уточнити свої персональні дані, звернувшись до відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Шосткинської районної державної адміністрації.

СПИСКИ ВИБОРЦІВ ДЛЯ ГОЛОСУВАННЯ НА МІСЦЕВИХ ВИБОРАХ ПЕРЕДАНІ ТВК

Відділ ведення Державного реєстру виборців апарату Шосткинської районної адміністрації передав Івотській сільській виборчій комісії уточнені списки виборців для голосування на Проміжних виборах депутатів Івотської сільської ради, які відбудуться 29 червня 2014 року. Взяти участь у виборах зможуть 44 виборці села Івот, які мешкають по вул. Пушкіна, Калініна, Коротченка, Леніна.

СПИСКИ ВИБОРЦІВ ПЕРЕДАНІ НА ДІЛЬНИЦІ

Відділ ведення Державного реєстру виборців передав уточнені списки виборців двадцятьом дев’ятьом дільничним виборчим комісіям Шосткинського району. Список виборців для найменшої дільниці містить 95 записів, для найбільшої — 1893.

ДО УВАГИ ВИБОРЦІВ!

Роз’яснення щодо процедури зміни місця голосування громадян, зокрема кримчан, та уточнення даних у списку виборців, надав заступник голови-керівник апарату облдержадміністрації Іван БОРШОШ

«На 25 травня 2014 року призначено не тільки президентські, а й позачергові (повторні) місцеві вибори, зокрема, позачергові вибори Сумського, Охтирського, Роменського, Білопільського міських голів; повторні вибори депутатів Сумської обласної ради по Ковпаківському району м. Суми, Липоводолинському та Конотопському районах; позачергові вибори сільських голів у Липоводолинському районі – Саївського та Кимличанського, у Путивльському – Стрільниківського, у Сумському – Косівщинського», – зазначив посадовець.

СВІТЛАНА ПУСТОБОРОД: “ЖИТЕЛІ РАЙОНУ ПОВИННІ ОТРИМАТИ ВИЧЕРПНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СВОЇ ПРАВА ТА МОЖЛИВОСТІ ЯК ВИБОРЦІ”

У відповідності до нових вимог здійснює свої повноваження відділ ведення Державного реєстру виборців Шосткинської районної державної адміністрації. Про це йшлося у доповіді начальника органу ведення Реєстру Волинця І. В. на апаратній нараді при в. о. голови райдержадміністрації 7 квітня 2014 року.