Міськрайонна газета

ВІКТОР ДОЛИНЯК: «РОБОТІ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН – ПОСИЛЕНУ УВАГУ»

На апаратній нараді при голові Шосткинської районної державної адміністрації розглянута інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян у першому півріччі 2014 року та стан виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109. З інформацією виступила головний спеціаліст сектору контролю та звернень громадян апарату Шосткинської районної державної адміністрації Наталія Романченко.

Упродовж січня - червня 2014 року до Шосткінської районної державної адміністрації надійшло 75 звернень громадян , що на 6 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року, з них на особистому прийомі розглянуто 52 звернення (протягом шести місяців 2013 року – 40), колективних звернень надійшло 9 ( за відповідний період 2013 року – 10). В отриманих зверненнях порушено – 83 питання ( 2013 рік – 90). Кількість вирішених позитивно  питань складає 75,7% від загальної кількості.

Найчастіше в зверненнях порушувались питання: транспорту і зв'язку 16 – 19,3% (у 2013 році-10), комунального господарства 13 – 15,7% (у 2013 році-21),соціального захисту 13 – 15,7% (у 2013 році 5), аграрної політики та земельних відносин 12 – 14,5% (у 2013 році 23).

Найбільше звернень надійшло від жителів Воронізької селищної - 16 звернень ( у 2013 році – 12), Богданівської – 9 ( у 2013 році -5), Клишківської - 5 ( у 2013 - 3) сільських рад. Більшість звернень стосувалися вирішення транспортного сполучення, надання матеріальної допомоги, комунального господарства.

Через органи влади вищого рівня протягом зазначеного періоду отримано 3 звернення ( 8 звернень, 11 питань було в 2013 році ), в яких порушено 3 питання. В тому числі 1 - з Кабінету Міністрів України, 2 - з Сумської обласної державної адміністрації.  Надійшли вони від жителів Воронізької селищної, Миронівської та Собичивської сільських рад.

Протягом I півріччя 2014 року для розгляду до райдержадміністрації надійшло 25 звернень громадян (у 2013 році 12), які зателефонували до Сумського обласного контактного центру(в тому числі і на «Урядову гарячу лінію»). Найчастіше дзвонили жителі смт. Вороніж та с. Собич. Найбільш актуальні питання – питання аграрної політики і земельних відносин, соціального захисту, охорони здоров'я. Кількість позитивно вирішених звернень складає 60%.

Головою Шосткинської райдержадміністрації та його заступниками у січні-червні 2014 року проведено 91 особистий прийом громадян, у тому числі 34 виїзних у селище та села району, розглянуто 52 звернення.  Кількість позитивно вирішених питань – 70,7%. Головою Шосткинської районної державної адміністрації проведено 32 особистих прийоми, у тому числі 12 виїзних. Розглянуто 30 звернень.

В юридичному секторі апарату Шосткинської районної державної адміністрації ведеться прийом громадян по наданню безоплатної первинної правової допомоги. Протягом I півріччя до сектору звернулось 18 осіб, яким надана кваліфікована правова допомога.

Відповідно до вимог Указу Президента від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», протягом січня – червня 2014 року відбулося 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданнях розглянуто 7 звернень громадян, заслухано 5 особистих звітів керівників структурних підрозділів, селищного та сільського голів.

Виконкомами селищної, сільських рад надано статистичні звіти з інформацією про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян. Протягом I півріччя виконкомами розглянуто 146 звернень громадян, з них 79,5% (116 звернень) надійшло на особистому прийомі до голів та секретарів селищної, сільських рад. Позитивно вирішено 87,7% звернень громадян. Найбільше звернень надійшло до виконкомів Клишківської (21), Собицької (16), Гамаліївської (14) сільських рад. Найчастіше порушувались питання соціального захисту – 27,4%; комунального господарства – 19,9%; аграрної політики – 13,0%.

Ведеться щоденний консультативний прийом, діють телефонні гарячі лінії, працює інтернет –приймальня.

Головою райдержадміністрації підкреслена важливість роботи із зверненнями жителів району з боку органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування та поставлене завдання посилити увагу з боку керівників до цієї роботи.