Міськрайонна газета

ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У ШОСТКИНСЬКОМУ РАЙОНІ УПРОДОВЖ СІЧНЯ - ЖОВТНЯ 2015 РОКУ

9 листопада 2015 року на апартній нараді при тимчасово виконуючому обов’язки голови Шосткинської районної державної адміністрації було розглянуто питання про стан роботи із зверненнями громадян  у Шосткинському районі упродовж січня - жовтня 2015 року.

Завідувач сектору конетролю та звернень громадян апарату Ірина Скрипка повідомила, що упродовж січня - жовтня 2015 року до Шосткинської районної державної адміністрації надійшло 87 звернень громадян. З них на особистому прийомі розглянуто 59 звернень, отримано поштою – 24, 4 звернення надійшло через органи влади вищого рівня та 1 звернення отримано через інші установи (ШРР). В отриманих зверненнях порушено – 99 питань. Кількість вирішених позитивно  питань складає  76,7% від загальної кількості.

Найчастіше в зверненнях порушувались питання: транспорту і зв’язку – 30,3% (30) від загальної кількості; аграрної політики та земельних відносин – 15,2% (15); комунального господарства – 13,2% (13); соціального захисту – 12,2%.

Всього упродовж звітного періоду до Шосткинської районної державної адміністрації, враховуючи колективні звернення, звернулось 347 осіб.

Проводиться робота по реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються до Сумського обласного контактного центру(в тому числі і на «Урядову гарячу лінію»). Так, протягом зазначеного періоду зареєстровано 62 звернення громадян. Найчастіше дзвонили мешканці смт. Вороніж (22), Клишківської (8), Миронівської, Чапліївської сільських рад та м.Шостки (6). Найбільш актуальні питання -  питання соціального захисту (61,2%, 38 питання), комунального господарства (14,5%, 9 питань).

Головою Шосткинської райдержадміністрації та його заступниками впродовж січня - жовтня 2015 року проведено 128 особистих прийомів громадян, у тому числі 49 виїзних у селище та села району, розглянуто 59 звернень, у яких було порушено 62 питання.  Позитивно вирішено 54 питань (87,1%).

 Головою Шосткинської районної державної адміністрації проведено 52 особистих прийоми, у тому числі 21 виїзний. Розглянуто 37 звернень, у яких порушено 39 питань. Позитивно вирішено 32 питання (82%).

Упродовж січня-вересня 2015 року до райдержадміністрації надійшло 1 звернення від інваліда Великої Вітчизняної війни. Приділяється   особлива   увага вирішенню проблем пільгових категорій громадян.

Ведеться щоденний консультативний прийом, діють телефонні «гарячі лінії», працює інтернет –приймальня.

Увага до звернення – це увага до конкретної людини, її потреб та запитів. Не допускати тяганини, розглядати справи конкретно, допомагати максимально, проявляти тактовність, повагу до людей, чітко організовувати прийом громадян – саме такі вимоги поставлені керівництвом райдержадміністрації перед посадовими особами, причетними до цієї справи.