Міськрайонна газета

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У ШОСТКИНСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ У 2015 РОЦІ

11 січня 2016 року на апаратній нараді під головуванням виконуючого обов’язки голови Шосткинської районної державної адміністрації Віктора Ждамірова про роботу зі зверненнями громадян у Шосткинській райдержадміністрації впродовж 2015 року відзвітувала завідувач сектору контролю та звернень громадян апарату Шосткинської районної державної адміністрації Ірина Скрипка.

Так, упродовж 2015 року до Шосткинської районної державної адміністрації надійшло 102 звернення громадян, у яких порушено 115 питань. Кількість вирішених позитивно  питань складає  73,1% від загальної кількості.

Найчастіше в зверненнях порушувались питання: транспорту і зв’язку –28,7% (33) від загальної кількості; аграрної політики та земельних відносин – 14,8% (17); соціального захисту – 14,7% (16); комунального господарства – 11,3% (13).

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Шостка – 17,6% (18), Воронізької селищної ради  – 18,6% (19) від загальної кількості звернень.

Всього упродовж звітного періоду до Шосткинської районної державної адміністрації, враховуючи колективні звернення, звернулась 381 особа.

Проводиться робота по реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються до Сумського обласного контактного центру(в тому числі і на «Урядову гарячу лінію»). Так, протягом зазначеного періоду зареєстровано 76 звернень громадян. Найчастіше дзвонили мешканці смт. Вороніж (24), Клишківської (10), Чапліївської (8), Миронівської (6) сільських рад та м.Шостки (6). Найбільш актуальні питання -  питання соціального захисту (51 питання), комунального господарства (9 питань).

З метою забезпечення можливості реалізації громадянами конституційного права на звернення керівництвом Шосткинської районної державної адміністрації проводяться особисті прийоми громадян.

Здійснення особистого прийому громадян регламентовано розпорядженням голови райдержадміністрації від 30.12.2014 № 408-ОД «Про організацію особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації у 2015 році» зі змінами. На виконання даного розпорядження виконуючим обов’язки голови Шосткинської райдержадміністрації впродовж 2015 року проведено 61 особистий прийом, у тому числі 26 виїзних. Розглянуто 42 звернення, у яких порушено 44 питання. Позитивно вирішено 34 питання (77,2%). Загалом до керівника району звернулось 90 осіб.

Заступником голови та керівником апарату Шосткинської райдержадміністрації протягом звітного періоду проведено 86 особистих прийомів громадян, у тому числі 32 виїзних у селище та села району, розглянуто 27 звернень, у яких було порушено 28 питань, 26 з яких вирішено позитивно (92,9%).

Впродовж 2015 року спеціалістами сектору контролю та звернень громадян  апарату Шосткинської районної державної адміністрації, відповідно до затвердженого графіку, було здійснено 11 перевірок стану роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах адміністрації, 1 перевірка у селищній та 15 у сільських радах району. У ході кожної перевірки надавалась методична допомога. За результатами перевірок складались довідки з наданням конкретних рекомендацій щодо усунення виявлених недоліків та пропозицій для удосконалення стану роботи зі зверненнями громадян.

Відповідно до вимог Указу Президента від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», впродовж 2015 року проведено 12 засідань, на яких заслухано 7 звітів про роботу зі зверненнями громадян в структурних підрозділах Шосткинської районної державної адміністрації, 7 – в виконкомах сільських рад, 1 звіт про роботу зі зверненнями, які надійшли через ДУ «Сумський обласний контактний центр» та  розглянуто 11 проблемних звернень (протоколи в наявності).

На офіційному веб-сайті Шосткинської районної державної адміністрації на окремій сторінці «Звернення громадян» розміщено необхідну інформацію про організацію роботи зі зверненнями громадян.

Постійно вживаються заходи спрямовані на оновлення інформаційних стендів для відвідувачів, в яких висвітлюється перелік послуг, порядок їх надання, графіки, зразки заяв, анкети, тощо. Також  на першому поверсі розміщено скриньку скарг і пропозицій.

Ведеться щоденний консультативний прийом, діють телефонні «гарячі лінії».

Увага до звернення – це увага до конкретної людини, її потреб та запитів. Не допускати тяганини, розглядати справи конкретно, допомагати максимально, проявляти тактовність, повагу до людей, чітко організовувати прийом громадян – саме такі вимоги поставлені керівництвом райдержадміністрації перед посадовими особами, причетними до цієї справи.