Міськрайонна газета

У СІЧНІ 2017 РОКУ ЗБІЛЬШИЛАСЬ КІЛЬКІСТЬ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Про це повідомила у своєму виступі на апаратній нараді при голові Шосткинської районної державної адміністрації Вікторі Ждамірові головний спеціаліст відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно-комп'ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян апарату Ірина Скрипка.

Упродовж січня 2017 року до Шосткинської районної державної адміністрації надійшло 11 звернень громадян, що на 6 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року (5). З них на особистому прийомі розглянуто 8 звернень, отримано поштою – 3. Колективних звернень не надходило. В отриманих зверненнях порушено – 11 питань. Кількість вирішених позитивно  питань складає  54,5%.

Заявниками порушувалось по 3 питання соціального захисту та аграрної політики. Також 2 скарги стосувались діяльності органів місцевого самоврядування та по 1 питанню було в категоріях транспорт і зв'язок, комунальне господарство та житлова політика.

Проводиться робота по реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються до Сумського обласного контактного центру (в тому числі і на «Урядову гарячу лінію»). Так, протягом зазначеного періоду зареєстровано 7 звернень громадян. Найчастіше дзвонили мешканці смт. Вороніж (4). Найбільш актуальні питання -  питання соціального захисту (3 питань).

Головою Шосткинської районної державної адміністрації впродовж січня 2017 року проведено 4 особистих прийоми, у тому числі 2 виїзних у села району. Розглянуто 4 звернення, у яких порушено 4 питання. З позитивним результатом вирішено 2 питання (50%).

Заступником голови та керівником апарату Шосткинської райдержадміністрації протягом звітного періоду проведено 6 особистих прийомів громадян, у тому числі заступником голови проведено 2 виїзних прийоми у селах району, розглянуто 4 звернення, у яких було порушено 4 питання. Всі питання вирішено позитивно.

Відповідно до вимог Указу Президента від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», впродовж січня 2017 року проведено 1 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданні розглянуто 2 проблемних звернення громадян (протокол в наявності).