Міськрайонна газета

НА АПАРАТНІЙ НАРАДІ ПІДВЕЛИ ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В ШОСТКИНСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ

На апаратній нараді під керівництвом голови Шосткинської районної державної адміністрації Ждамірова Вікторова Максимовича начальник   відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно-комп'ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян апарату Шосткинської районної державної адміністрації Таванець Нелла Михайлівна прозвітувала про стан роботи зі зверненнями громадян у Шосткинській районній державній адміністрації.

Упродовж січня - листопада 2017 року до Шосткинської районної державної адміністрації надійшло 112 звернень громадян. З них на особистому прийомі розглянуто 80 звернень, отримано поштою – 28, у тому числі – 4 звернення надійшло від органів влади вищого рівня. За звітний період надійшло 11 колективних звернень.В отриманих зверненнях порушено – 112 питань, що на 29 менше в порівнянні з минулим роком (141). Станом на 1 грудня 107 звернень знято з контролю у зв’язку з вирішенням, 80 звернень вирішено з позитивним результатом (74,8%), 5 звернень перебувало на розгляді.

Всього упродовж звітного періоду до Шосткинської районної державної адміністрації, враховуючи колективні звернення, звернулось 323 особи.

За підсумками 11 місяців поточного року продовжує зростати кількість питань в категорії "транспорт і зв'язок" – 25 питань, 18 з яких вирішено позитивно, 2 – перебуває на розгляді, на решту дано вичерпні роз’яснення. Також впродовж листопада збільшилась кількість питань в категорії "соціальний захист" – 21 питання, 18 з яких вирішено позитивно, 1 перебуває на розгляді. Також актуальною залишається категорія "аграрна політика і земельні відносини" – 20 питань, 15 з яких вирішено позитивно. Впродовж листопада не змінилась кількість питань в категорії  "комунальне господарство".  В ній обліковується 17 питань, 13 з яких вирішено з позитивним результатом.

Проводиться робота по реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються до Сумського обласного контактного центру (в тому числі і на «Урядову гарячу лінію»). Так, протягом звітного періоду зареєстровано 100 звернень громадян. Найчастіше дзвонили мешканці смт. Вороніж (36) та м. Шостка (15). Найбільш актуальні питання -  питання соціального захисту (52 питання). Варто зазначити, що у листопаді значно зросла кількість питань транспорту і зв’язку. Станом на  01.12.2017 налічується 22 таких питання (11 з яких надійшло у листопаді (рух автобусу Шостка – Очкине) – перебуває на розгляді).

Головою Шосткинської районної державної адміністрації впродовж звітного періоду проведено 47 особистих прийоми громадян, у тому числі 22 виїзних у села району. Розглянуто 46 звернення, у яких порушено 46 питань. З позитивним результатом вирішено 36 питань (78,3%). Загалом до голови адміністрації звернулось 80 громадян.

Заступниками голови Шосткинської райдержадміністрації протягом звітного періоду проведено 78 особистих прийомів громадян, у тому числі І заступником голови проведено 8 виїзних прийомів у селах району, заступником голови проведено 22 виїзних прийоми. Всього розглянуто 34 звернення, у яких було порушено 34 питання. З позитивним результатом вирішено 30 питань (88,2%).