Міськрайонна газета

У ПЕРШОМУ КВАРТАЛІ 2018 РОКУ ПРОБЛЕМНИМИ СТАЛИ ПИТАННЯ ТРАНСПОРТУ І ЗВ’ЯЗКУ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ

Про це доповіла на апаратній нараді під керівництвом голови Шосткинської районної державної адміністрації Віктора Ждамірова начальник відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно-комп’ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян апарату райдержадміністрації Нелла Таванець.

Упродовж І кварталу 2018 року до Шосткинської районної державної адміністрації надійшло 35 звернень громадян, що на 3 звернення більше, ніж за відповідний період минулого року (32). З них на особистому прийомі розглянуто 23 звернення, отримано поштою – 12, у тому числі: 1 звернення надійшло від органів влади вищого рівня та 2 від інших установ та організацій. Також надійшло 1 дублетне звернення. За звітний період надійшло 7 колективних звернень, що на 3 звернення більше, в порівнянні з відповідним періодом минулого року. В отриманих зверненнях порушено 35 питань, що на 3 більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року (32). Станом на 1 квітня 2018 року 29 звернень знято з контролю у зв’язку з вирішенням, з них: 26 звернень вирішено з позитивним результатом (88,9%), на 3 дано вичерпні роз’яснення, а 6 звернень перебувало на розгляді (з них 2 – довготривалий контроль).

Всього упродовж звітного періоду до Шосткинської районної державної адміністрації, враховуючи колективні звернення, звернулось 560 громадян, що на 470 осіб більше, порівняно з відповідним періодом 2017 року (90). Варто зазначити, що впродовж всього 2017 року до адміністрації звернулось 380 громадян.

За підсумками І кварталу 2018 року найбільша кількість питань обліковується в категоріях «транспорт і зв'язок» та «соціальний захист» – по 5 питань. По 4 питання налічується в категоріях «аграрна політика і земельні відносини», «охорона здоров'я», «комунальне господарство», «освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність». В категорії «житлова політика» обліковується 2 питання. Решта питань розподілена по 1 питанню в різних категоріях.

В Шосткинській районній державній адміністрації проводиться робота по реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються до Сумського обласного контактного центру (в тому числі і на «Урядову гарячу лінію»). Так, протягом звітного періоду зареєстровано 39 звернень громадян (за 3 місяці 2017 - 22). Найчастіше телефонували мешканці смт. Вороніж (14) та м. Шостка (5). Найбільш актуальні питання -  питання соціального захисту та транспорту і зв’язку (по 11 питань).

З метою забезпечення можливості реалізації громадянами конституційного права на звернення керівництвом Шосткинської районної державної адміністрації проводяться особисті прийоми громадян.

Головою Шосткинської районної державної адміністрації впродовж звітного періоду проведено 12 особистих прийомів громадян, у тому числі 6 виїзних у села району. Розглянуто 12 звернень, у яких порушено 12 питань. З позитивним результатом вирішено 8 питань (66,7%), 4 перебуває на розгляді. Загалом до голови адміністрації, враховуючи колективні звернення, звернулось 243 особи.

Заступниками голови Шосткинської райдержадміністрації протягом звітного періоду проведено 28 особистих прийомів громадян, у тому числі І заступником голови та заступником голови проведено по 6 виїзних прийомів. Всього розглянуто 11 звернень, у яких було порушено 11 питань. Всі питання вирішені позитивно.

Відповідно до вимог Указу Президента від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», впродовж двох місяців 2018 року проведено 3 засідання районної постійнодіючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданнях розглянуто 3 проблемних звернення громадян, заслухано  звіти керівників про роботу відділів адміністрації зі зверненнями громадян (протоколи в наявності).

На офіційному веб-сайті Шосткинської районної державної адміністрації на окремій сторінці «Звернення громадян» розміщено необхідну інформацію про організацію роботи зі зверненнями громадян.

Постійно вживаються заходи спрямовані на оновлення інформаційних стендів для відвідувачів, в яких висвітлюється перелік послуг, порядок їх надання, графіки, зразки заяв, анкети, тощо. Також  на першому поверсі розміщено скриньку скарг і пропозицій.

Ведеться щоденний консультативний прийом, діють телефонні «гарячі лінії».