Міськрайонна газета

КІЛЬКІСТЬ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ЗНАЧНО ЗБІЛЬШИЛАСЬ У ПОРІВНЯННІ З ВІДПОВІДНИМ ПЕРІОДОМ МИНУЛОГО РОКУ

Про це доповіла на апаратній нараді при голові Шосткинської районної державної адміністрації Вікторові Ждамірові начальник відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно-комп’ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян апарату Шосткинської районної державної адміністрації Нелла Таванець.

Упродовж семи місяців 2018 року до Шосткинської районної державної адміністрації надійшло 91 звернення громадян, що на 26 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року (65). З них на особистому прийомі розглянуто 63 звернення, що становить 69,2%, отримано поштою – 28. За звітний період надійшло 11 колективних звернень, що на 4 звернення більше, в порівнянні з відповідним періодом минулого року. В отриманих зверненнях порушено 91 питання, що на 26 більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року (65). Станом на 1 серпня 2018 року 88 звернень знято з контролю у зв’язку з повним виконанням, з них: 69 звернень вирішено з позитивним результатом. Це становить 78,4% від загальної кількості звернень. На 16 звернень дано вичерпні роз’яснення. 3 — перебувало на розгляді. 2 звернення визнано такими, що не підлягають розгляду, відповідно до частини 2 статті 8 Закону України «Про звернення громадян».

Всього упродовж звітного періоду до Шосткинської районної державної адміністрації, враховуючи колективні звернення, звернулось 729 осіб, що на 498 більше, порівняно з відповідним періодом 2017 року (231).

За підсумками семи місяців 2018 року найбільш актуальною залишається  категорія «Комунальне господарство», в ній налічується 15 питань. 13 питань зареєстровано в категорії «Соціальна політика. Соціальний захист населення», по 12 – в категоріях «Транспорт і зв'язок» та «Охорона здоров'я». Значно менша кількість питань обліковується в таких категоріях, як «Аграрна політика і земельні відносини», «Діяльність місцевих органів виконавчої влади» та «Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність». В них налічується по 6 питань. В категоріях «Праця і заробітна плата», «Житлова політика», «Екологія та природні ресурси», «Культура та культурна спадщина, туризм» обліковується по 3 питання. Решта питань розподілена по 2 та по 1 питанню в різних категоріях.

У Шосткинській районній державній адміністрації проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються до Сумського обласного контактного центру (в тому числі і на «Урядову гарячу лінію»). Так, упродовж звітного періоду зареєстровано 76 звернень громадян (за 7 місяців 2017 - 53). Найчастіше телефонували мешканці смт. Вороніж (34) та м. Шостка (9). Найбільш актуальними залишаються питання соціального захисту – 37 питань. Варто зазначити, що за липень надійшло 8 питань (більшість стосується нарахування соціальних допомог та субсидії). Також актуальні питання транспорту і зв’язку – 13 питань.

Головою Шосткинської районної державної адміністрації впродовж звітного періоду проведено 29 особистих прийомів громадян, при запланованих 28. У тому числі проведено 14 виїзних прийомів за місцем роботи та проживання громадян. Розглянуто 30 звернень, у яких порушено 30 питань. З позитивним результатом вирішено 25 питань, що становить 83,3%. Загалом до голови адміністрації, враховуючи колективні звернення, звернулось 294 особи.

Заступниками голови та керівником апарату Шосткинської райдержадміністрації упродовж звітного періоду проведено 68 особистих прийомів громадян, у тому числі першим заступником голови та заступником голови проведено по 14 виїзних прийомів. Всього розглянуто 33 звернення, у яких було порушено 33 питання. З позитивним результатом вирішено 31 питання або майже 94%.

Відповідно до вимог Указу Президента від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», впродовж січня - липня 2018 року проведено 7 засідань районної постійнодіючої комісії з питань розгляду звернень громадян, в тому числі – 1 виїзне. На засіданнях розглянуто 5 проблемних звернень громадян, заслухано звіти керівників про роботу відділів адміністрації зі зверненнями громадян (протоколи в наявності).

Ведеться щоденний консультативний прийом, діють телефонні «гарячі лінії».