Міськрайонна газета

ВІКТОР ЖДАМІРОВ: «РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН – ЦЕ ПОСТІЙНИЙ ЗВ’ЯЗОК МІЖ ДЕРЖАВОЮ ТА ГРОМАДЯНАМИ»

Про це на апаратній нараді наголосив голова Шосткинської районної державної адміністрації Віктор Ждаміров, заслухавши інформацію начальника відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно-комп'ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян апарату Шосткинської районної державної адміністрації Нелли Таванець «Про підсумки роботи із зверненнями громадян та стан виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 у Шосткинському районі упродовж 8 місяців 2018 року».

Упродовж січня - серпня 2018 року до Шосткинської районної державної адміністрації надійшло 104 звернення громадян, що на 31 звернення більше, ніж за відповідний період минулого року (73). З них на особистому прийомі розглянуто 73 звернення, що становить 70,2%, отримано поштою – 31, у тому числі: 2 звернення надійшло від органів влади вищого рівня, 6 – від інших установ та організацій, 2 –  електронною поштою. Надійшло 1 дублетне звернення. За звітний період надійшло 13 колективних звернень, що на 5 звернень більше, в порівнянні з відповідним періодом минулого року. В отриманих зверненнях порушено 104 питання, що на 31 більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року (73). Станом на 1 вересня 2018 року 79 звернень знято з контролю з позитивним результатом. Це становить 76% від загальної кількості звернень. На 23 звернення дано вичерпні роз’яснення. 2 звернення визнано такими, що не підлягають розгляду, відповідно до частини 2 статті 8 Закону України «Про звернення громадян».

Всього упродовж звітного періоду до Шосткинської районної державної адміністрації, враховуючи колективні звернення, звернулось 1026 осіб, що на 786 більше, порівняно з відповідним періодом 2017 року (240). Таку кількість громадян становлять колективні звернення (1 – 293 особи, 1 – 138, 1 – 214). Велика кількість колективних звернень свідчить про високу довіру до влади та небайдужість громадян, адже, ставлячи свій підпис під наболілим, людина сподівається на позитивний результат.