Міськрайонна газета

В РАЙОНІ ТЕРМІНИ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН НЕ ПОРУШУЮТЬСЯ

Про це в ході апаратної наради при голові Шосткинської районної державної  адміністрації доповіла Ірина Скрипка, головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно – комп’ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян. В свою чергу, голова адміністрації Віктор Ждаміров наголосив на необхідності недопущення надання неоднозначних, неповних відповідей, відповідей з порушенням терміну розгляду. А також безпідставної передачі розгляду звернень іншим установам, формального розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.

Загалом упродовж п’яти місяців 2019 року до Шосткинської районної державної адміністрації надійшло 71 звернення громадян, що на 8 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року. З них на особистому прийомі розглянуто 44 звернення. Отримано поштою – 27, у тому числі: 3 – надійшло від органів влади вищого рівня, 1 – від інших установ. За звітний період надійшло 10 колективних звернень, що на 2 більше ніж за відповідний період минулого року. В отриманих зверненнях порушено 71 питання, що на 8 більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Станом на 1 червня 2019 року 70 звернень знято з контролю у зв’язку з повним вирішенням. Чотири звернення передано за належністю до виконавчих комітетів Воронізької селищної, Ковтунівської, Миронівської та Гамаліївської сільських рад.

За п’ять місяців 2019 року до Шосткинської районної державної адміністрації, враховуючи колективні, звернулось 1397 осіб. Упродовж відповідного періоду 2018 року – 608 осіб.

Найбільша кількість питань обліковується у категорії «Транспорт і зв'язок» - 14 питань, категорія «Соціальна політика. Соціальний захист населення» - 11, у категорії «Аграрна політика і земельні відносини» - 7 питань.  По 6 питань обліковується у категоріях «Діяльність органів місцевого самоврядування», «Охорона здоров’я», «Комунальне господарство» та «Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації».  4 питання - у категорії «Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність». 3 питання зареєстровано в категорії «Діяльність місцевих органів виконавчої влади». Решта питань розподілена по 2 та 1 питанню в різних категоріях.

У Шосткинській районній державній адміністрації проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються до Сумського обласного контактного центру (в тому числі і на «Урядову гарячу лінію»). Так, упродовж звітного періоду, зареєстровано 55 звернень громадян (упродовж січня - травня 2018 року – 55). Найбільш актуальними залишаються питання соціального захисту – 39 питань. Більшість питань стосується нарахування соціальних допомог та призначення субсидії. 7 питань стосувалось транспорту і зв’язку.

Головою Шосткинської районної державної адміністрації проведено 22 особистих прийоми громадян при запланованих 20. У тому числі проведено 10 виїзних прийомів за місцем роботи та проживання громадян. Розглянуто 23 звернення, у яких порушено 23 питання. 19 питань вирішено з позитивним результатом, що становить 82,6% від загальної кількості.

Заступниками голови та керівником апарату Шосткинської райдержадміністрації упродовж звітного періоду заплановано та проведено 50 особистих прийомів громадян. У тому числі першим заступником голови та заступником голови проведено по 10 виїзних прийомів. Всього розглянуто 21 звернення, у яких порушено 21 питання. Всі питання вирішено з позитивним результатом.

Ведеться щоденний консультативний прийом, діють телефонні «гарячі лінії».