Міськрайонна газета

ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН УПРОДОВЖ СІЧНЯ-ЖОВТНЯ 2019

Під час роботи зі зверненями громадян відповідальні спеціалісти контролюють аби громадяни отримували відповіді однозначні та повні, з дотриманням термінів розгляду. «Не може бути безпідставної передачі розгляду звернень іншим установам, формального розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян» - розповіла Нелла Таванець, начальник відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно-комп'ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян під час апаратної наради при голові Шосткинської районної державної адміністрації.

ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2019 РОКУ РОЗГЛЯДАЛИСЬ НА ЗАСІДАННІ КОЛЕГІЇ ШОСТКИНСЬКОЇ РДА

На засіданні колегії Шосткинської районної державної адміністрації розглянуто питання роботи зі зверненнями громадян у Шосткинській районній державній адміністрації за підсумками першого півріччя 2019 року.

ВІКТОР ЖДАМІРОВ ПРОВІВ ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

Голова Шосткинської районної державної адміністрації Віктор Ждаміров провів позачерговий прийом громадян з особистих питань у приміщенні Шосткинської районної державної адміністрації.

ОГОЛОШЕННЯ

Сумська обласна державна адміністрація
Державна установа «Сумський обласний контактний центр»
21 квітня 2019 року
з метою забезпечення вирішення невідкладних питань та запобігання вчиненню порушень на виборчих дільницях
працює безкоштовна телефонна «гаряча лінія»
 
0-800-301-501
(з 7:00 до 20:30)

В РАЙОНІ ТЕРМІНИ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН НЕ ПОРУШУЮТЬСЯ

Про це в ході апаратної наради при голові Шосткинської районної державної  адміністрації доповіла Ірина Скрипка, головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян відділу забезпечення доступу до публічної інформації, документообігу, інформаційно – комп’ютерного забезпечення, контролю та звернень громадян. В свою чергу, голова адміністрації Віктор Ждаміров наголосив на необхідності недопущення надання неоднозначних, неповних відповідей, відповідей з порушенням терміну розгляду. А також безпідставної передачі розгляду звернень іншим установам, формального розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.