Міськрайонна газета

ВІКТОР ЖДАМІРОВ : «ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ – ВАЖЛИВА ФУНКЦІЯ ВЛАДИ»

Про це заявив голова Шосткинської районної державної адміністрації у ході обговорення на апаратній нараді інформації головного спеціаліста відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації Валентини Хряпченко про виконання Закону України «Про захист прав споживачів» на території Шосткинського району». За отриманням консультаційної допомоги, відновленням споживчих прав до відділу звернулося 58 громадян (що на 12 більше проти відповідного періоду минулого року): на особистий прийом – 29 мешканців ( що на 11 звернень більше проти відповідного періоду) Відповідно до наданих консультацій, питання були вирішені по суті в усній формі та не привели до складання письмових скарг. Письмових та електронною поштою звернень не надходило. У звітному періоді споживачі звертались з таких питань: 12 - щодо надання неякісних послуг; 11 - щодо неналежної якості товару; 4 - щодо обміну неякісного товару; 7 - щодо нетактовної поведінки працівників прилавку; 8 - відмова у видачі розрахункового чеку; 16 - з інших питань. Більшість звернень надходило на неналежну якість виконання договорів та порушення термінів їх виконання - (виготовлення та встановлення  металопластикових вікон та дверей, металевих вхідних дверей, меблів, неякісне проведення гарантійного ремонту складної техніки). Серед звернень, пов’язаних з якістю товарів народного споживання, стосується якості непродовольчих товарів, а саме щодо продажу неякісної електропобутової техніки, мобільних телефонів, меблевих виробів, взуття. Звернення споживачів щодо якості продовольчих товарів стосуються продажу неякісних консервів, , ковбасних та кондитерських виробів, обрахування, обважування, відмова у наданні чеку, відмова в реалізації законних прав споживачів з інших питань. Найбільше звернень надходить від мешканців селища Вороніж, сіл Клишки, Богданівки, Чапліївки, Ковтунове, Івот, Миронівки, Собичеве.

На користь споживачів вирішено понад 92% від порушених питань. За результатами розгляду звернень суб’єктами господарювання повернуто споживачам кошти, замінено та відремонтовано неякісні товари.