Міськрайонна газета

Звіти щодо виконання програм розвитку

 

 

СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ СТАНОВИЩЕ ШОСТКИНСЬКОГО РАЙОНУ У СІЧНІ–ВЕРЕСНІ 2019 РОКУ

Демографічна ситуація

Станом на 1 вересня 2019 року, за оцінкою, чисельність наявного населення Шосткинського району складала 19539 осіб.

Природний рух населення району характеризується суттєвим перевищенням числа померлих над новонародженими: упродовж січня–серпня 2019 року у районі з’явилося на світ 70 немовлят; кількість померлих склала 298 осіб.

СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ СТАНОВИЩЕ ШОСТКИНСЬКОГО РАЙОНУ У СІЧНІ–ЧЕРВНІ 2019 РОКУ

Станом на 1 червня 2019р., за оцінкою, чисельність наявного населення Шосткинського району складала 19590 осіб.

Природний рух населення району характеризується перевищенням числа померлих над новонародженими: упродовж січня–травня 2019р. у районі з’явилося на світ 46 немовлят; кількість померлих склала 200 осіб.

НАРАДА З ПИТАНЬ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ

Під час наради з питань соціально-економічного розвитку населених пунктів району, що відбулась за участі Віктора Ждамірова, голови Шосткинської районної державної адміністрації та представників органів місцевого самоврядування обговорено проблемні аспекти реформування галузі медицини «первинної ланки» на місцях. Зокрема постало питання доцільності функціонування Дібрівського ФАПу. З метою підвищення рівня якості надання медичних послуг, ефективного функціонування лікувальних закладів району сформовано спроможну мережу у складі: 6 лікарських амбулаторій, 4 фельдшерсько-акушерських та 11 фельдшерських пунктів (від 1 січня 2019 року).

ВИЇЗНА НАРАДА З ПИТАНЬ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ

Під час робочого візиту голови Шосткинської районної державної адміністрації Віктора Ждамірова до Богданівської сільської ради відбулася нарада з питань соціально-економічного розвитку населених пунктів. Ольга Захарченко, голова Богданівської с/р, ознайомила з матеріально-технічною базою галузей медицини, житлово-комунального господарства та освіти. Акцентовано увагу на проблемних аспектах функціонування місцевої амбулаторії та навчально-виховного комплексу.